Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě
Sportovní automobil s motorem vpředu za přední nápravou a s pohonem zadních kol je velmi avantgardní, přičemž si zachovává čisté tvary. GT Concept nemá vnější kliky dveří, vnější zpětná zrcátka ani stěrače.
Opel GT Concept pohání výkonný turbodmychadlem přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l, který konstrukčně vychází z moderního celohliníkového motoru modelů Adam, Corsa a Astra. Samotný agregát disponuje výkonem 107 kW (145 k) a chlubí se maximálním točivým moment 205 Nm. Točivý moment motoru se přenáší na kola zadní nápravy přes mechanický samosvorný diferenciál a sekvenční 6stupňovou převodovku s ovládáním páčkami na volantu. S tradičně sportovní koncepcí korespondují i jízdní výkony dvoumístného kupé s pohotovostní hmotností nižší než 1000 kg. Opel GT Concept zrychluje z 0 na 100 km/h za méně než 8 sekund a dosahuje maximální rychlosti 215 km/h.
Zajímavostí studie Opel GT Concept jsou přední reflektory s integrovanými směrovými světly. Reflektory Opel IntelliLux LED, které dovolují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly bez oslňování jiných účastníků provozu, debutovaly v nové modelové řadě Astra v roce 2015. Pozornosti by neměly ujít ani dvě kamery ukryté za lemy blatníků, které nahrazují zpětná zrcátka a skvěle informují o situaci kolem vozu. Obraz kamer se přenáší na dva monitory u levé a pravé strany kokpitu