Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně | Autanet.cz

Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

21. 11. 2011
Sdílet článek

Nová generace modelové řady GS dostala po již představené verzi GS350 a GS450h nový základ v podobě verze GS250. Tu bude pohánět zážehový vidlicový šestiválec o objemu 2,5 litru ve spojení s upravenou šestirychlostní automatickou převodovkou. Novinku bude možné kombinovat s oblíbeným paketem F Sport.

Na mezinárodní automobilové výstavě Guangzhou 2011 automobilka Lexus představila model GS 250, který rozšiřuje řadu GS. Pod kapotou nového GS 250 bude motor 2,5 l V6 se systémem D-4S (přímé i nepřímé vstřikování) a proměnným časováním ventilů Dual VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) pro vačkový hřídel sacích i výfukových ventilů. Pohonná jednotka vyvine max. výkon 154 kW ( 209 k) při 6 400 ot./min., resp. točivý moment 253 Nm při 4 800 ot./min. GS 250 tak zrychluje z 0 na 100 km/h za 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Spotřeba paliva činí 8,9 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 207 g/km.


Nový motor 2,5 l V6 spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou Lexus 6 Super ECT s jemným odstupňováním převodových stupňů, která je vybavena funkcí sekvenčního řazení v manuálním režimu. Nabízí řadu technických vylepšení, jako např. rychlejší přeřazování, rychlejší přemostění měniče točivého momentu a používání automatických meziplynů při řazení nižších převodových stupňů, s podporou různých jízdních režimů nastavitelných přepínačem Drive Mode Select.

S ohledem na vysokou úroveň pohodlí všech pasažérů je nové GS 250 prostornější a nabízí více místa pro hlavu i nohy předních i zadních cestujících. Kromě toho je vybaveno řadou nejmodernějších technologií, jako např. poslední verzí systému ovládání Remote Touch a největší obrazovku palubního multimediálního systému (o úhlopříčce 12,3") na světě. Model GS je dále vybaven energeticky úspornou soustavou klimatizace S-Flow s technologií čištění vzduchu "nanoe", nebo např. audiosoustavou Mark Levinson, jejíž součástí je až 17 reproduktorů.

Model GS  díky nové karoserii vykazuje lepší tuhost o 14%. Řidiči je k dispozici ovladač jízdních režimů Drive Mode Select, který upravuje chování vozidla dle stavu vozovky a upřednostňovanému stylu jízdy. Vybírat je možné z režimů ECO, NORMAL a SPORT S. U vozů GS 250 vybavených systémem AVS (adaptivní odpružení) lze navolit i režim SPORT S+ zprostředkující ještě dynamičtější jízdu. Chybět nebude ani vylepšený bezpečnostní systém pro předcházení kolizím (PCS) v kombinaci se stabilizační systémem VDIM a řadou dalších systémů, mj. systémem LKA pro udržování vozidla v jízdním pruhu, systémem pro monitorování mrtvých úhlů (BSM) a systémem pro noční vidění (Night View). GS 250 se bude nabízet i v úpravě F Sport.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Lexus/ps

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč

Volkswagen Tiguan

Rok výroby 2010

199 900 Kč

Peugeot 208

Rok výroby 2022

340 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč