Suzuki Alto je po modernizaci spořivější
Nejmenší model automobilky Suzuki je nyní k dispozici s modernizovaným litrovým tříválcem, který dostal variabilní časování sacích i výfukových ventilů VVT. Díky tomu došlo k zlepšení průběhu točivého momentu a poklesu spotřeby paliva a emisí.
Alto, nejmenší model značky Suzuki dodávaný na český trh, je od května 2012 nabízen s modernizovaným motorem. Litrový tříválec o výkonu 50 kW dostal variabilní časování ventilů na sací i výfukové straně, tedy moderní technologii VVT, kterou používají i ostatní modely Suzuki. Už tak vynikající kombinovaná spotřeba vozu Alto se díky optimalizaci motoru ještě snížila, a to na 4,3 l/100 km (před modernizací to bylo 4,4 l/100 km). Emise CO2 nově dosahují hodnoty 99 g/km a zlepšil se průběh točivého momentu. Nejvýraznější zlepšení dosahuje tříválec pod kaptou Alta ve městě, kde si nově říká o 5,2 l/100 km, což je o 0,3 l/100 k méně než u dosavadního modelu.
Drobné změny nastaly i ve vzhledu. Nově bude Suzuki Alto k dostání s atraktivnějšími kryty kol, paleta barev se rozšířila o elegantní šedou metalízu (Glistening Gray Metallic). V interiéru potěší nová barevná kombinace ve spojení s novým vzorem potahů sedadel.Tento ideální partner do města s úsporným a výkonným motorem, skvělým poloměrem otáčení a prostorným interiérem se i nadále nabízí v jediné, na svou třídu velmi bohaté výbavě GL/AC. Pětidvéřové provedení obsahuje 4 airbagy, ABS+EBD, posilovač řízení, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelné sedadlo řidiče, tónovaná skla, zadní dělené sedačky 50:50, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a nechybí ani manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Za to všechno si Suzuki účtuje 199.900 Kč (před modernizací stálo Alto 194.900 Kč). Zákazník si může připlatit 5.900 Kč za přední mlhová světla, 8.000 Kč za metalízu nebo 3.490 Kč za střešní nosič.