Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště | Autanet.cz

Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

30. 06. 2015
Sdílet článek

Volkswagen předal Statutárnímu městu Děčín do užívání dětské hřiště Run Blue, které bylo nově vybudováno na základě výsledků loňské soutěže „Auta poháněná srdcem“, jež byla vyhlášena před jubilejním dvacátým ročníkem největší běžecké události v České republice – Volkswagen Maraton Praha.

Běžecká soutěž „Auta poháněná srdcem“ probíhala symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha 2014 u pěti vybraných prodejců Volkswagen v Brně, Českých Budějovicích, Děčíně, Praze a Zlíně, v jejichž showroomech byl umístěn běžecký trenažér. Na nejlepší běžce čekaly atraktivní ceny, ale všichni zároveň běželi pro dobrou věc. Pro město, jehož dealerství dosáhne nejlepšího celkového výsledku, přislíbil Volkswagen výstavbu dětského hřiště Volkswagen Run Blue z recyklovaných pneumatik – plně v souladu s filozofií „Think Blue.“.


Z pěti autorizovaných prodejců Volkswagen nakonec svedla napínavý souboj o vítězství s velmi těsným výsledkem dealerství v Brně a Děčíně. V Porsche Brno bylo uběhnuto 3 335 309 metrů, zatímco v dealerství Gerhard Horejsek Děčín 3 293 916 metrů. Volkswagen se rozhodl, že ocení oba vynikající výkony a postaví hřiště v obou městech – v Brně i Děčíně. Celkem bylo v pěti showroomech uběhnuto neuvěřitelných 10 156 588 metrů!

„Soutěž ‚Auta poháněná srdcem‘ překonala všechna naše očekávání. Bylo fantastické sledovat, s jakým nasazením se zejména v Děčíně u Gerharda Horejska bojovalo až do úplného konce. Děčínským běžcům nakonec první místo uniklo o vlásek, ale svými vynikajícími výkony nás přesvědčili o tom, že i jejich město si nové dětské hřiště více než zaslouží. Mám velkou radost, že jsme nyní mohli nové dětské hřiště Run Blue z recyklovaných pneumatik předat Statutárnímu městu Děčín do užívání,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Filozofie „Think Blue.“ vyjadřuje celkový přístup značky Volkswagen k životnímu prostředí a společenské odpovědnosti, založený na principech trvalé udržitelnosti. Volkswagen nejenže vyrábí úsporná vozidla, která minimálně zatěžují životní prostředí, ale snaží se komunikační platformou „Think Blue.“ přispívat také ke vzdělávání a změně životního stylu širokých vrstev společnosti.

Volkswagen je totiž přesvědčen o tom, že skutečného řešení současných problémů, před nimiž stojí celé lidstvo, lze dosáhnout pouze v širších souvislostech za součinnosti všech jednotlivců a subjektů. Jinými slovy: s řešením je třeba začít u sebe. Každý může pomoci dobré věci a stačí maličkosti. Někdy uběhnout pár metrů jako v případě soutěže „Auta poháněná srdcem“, jindy třeba po sobě zhasínat nebo správně recyklovat odpadky. Zkrátka chovat se tak, abychom co nejméně zatěžovali přírodu a životní prostředí.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Porsche ČR

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nová Kia K4 vstupuje na český trh. Má normální motory a skvělou cenu
Test: Mazda CX-30 2.5 e-Skyactiv-G má obrovské srdce a jednu drobnost, která může odradit Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Škoda Octavia 1.5 TSI 110kW Ambition Plus

Rok výroby 2022

415 000 Kč
Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Rok výroby 2017

439 000 Kč
Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Volvo V60 2,0 T6 4x4 Recharge TAŽNÉ ČR

Rok výroby 2022

849 900 Kč
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi 4Motion DSG,Kůže,ACC

Rok výroby 2019

499 000 Kč