100% GARANCE NA PŮVOD VOZIDLA A POČET NAJETÝCH KILOMETRŮ. PRAVIDELNÝ SERVIS. VŠE DOLOŽENO FAKTURAMI. BEZ DALŠÍCH INVESTIC. VOZIDLO KOMPLETNĚ PO RENOVACI LAKU. INTERIER ORIGINÁL. - Souprava kompresoru HKS V2 GTS8550
-Ecu Link G4X, s vyhrazenými sondami AFR
- Palivové čerpadlo Walbro (255 lph nebo 355 lph, nepamatuji si)
-regulátor tlaku paliva a zpětný okruh
-GT-R35 480cc benzínové vstřikovače
- Písty Arias 9:1 slitina 2618 - vrtání 96mm
-Kovové těsnění hlavy typu dorazu HKS 97 mm - tloušťka 0,7 mm
-Tomei H-nosník spojovací tyče ze slitiny SNCM439
- Bimetalová hlavní ložiska a ojnice (Nissan)
- Různý hardware ARP
-Kompletní originální sada těsnění motoru Nissan
-originální ovladače fázového variátoru Nissan (nové).
- NGK platinové zapalovací svíčky tepelné třídy 7
-Originální plazmové cívky OKADA
- Vačky HKS in/ex 264/264 10,5-10,3 mm
-Nové hlavy (od DE 300cv), ventily, misky atd.
- 300hp olejové čerpadlo
- všechny nové senzory
-větší plyn verze HR
-Tomei expreme kolektory V1 (nestejná délka)
-300článkové kovové katalyzátory na kolektorech + 100článkový centrální
-Y potrubí AMS Motorsport
-Výfuk Fujitsubo Legalis-R
- Odpružení Blitz ZZ-R (nastavení 32 kliknutí)
-Stále zvýšené přední a zadní antitorzní tyče
-ramena pro přední a zadní odklon
-18" ráfky Enkei RPF1 (nové).
-pneumatiky (nové) Yokohama AD09
245/40 vpředu a 265/40 vzadu
- interní displej Powertune (připojený k ECU linku na canbus)
-100 oktanová mapa od Olega (ten tehdy vyvinul elektroniku Vipec a pak Link) no bang no flame.
-práce následované ElettroparmaCar
- auto s 68tis původních km, - motor s 15-17tis km dělaný v roce 2014 (DiegoGarage).
-nově přelakováno v originální pastelově černé barvě Nissan
-dobře udržovaný kožený interiér (krémovaný a čistý)