Nové Mitsubishi Outlander PHEV ve výbavě Intense za 959 900 Kč se ukázalo na e-Salonu 2019 | Autanet.cz

Nové Mitsubishi Outlander PHEV ve výbavě Intense za 959 900 Kč se ukázalo na e-Salonu 2019

Začátkem letošního roku vstoupil na český trh modernizovaný model Mitsubishi Outlander ve verzi PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). To znamená, že se jedná o paralelní hybridní automobil, jehož baterie lze dobíjet i z externího zdroje elektrické energie. A právě tenhle vůz se ukázal na probíhajícím pražském e-Salonu v nové základní výbavě nesoucí označení Intense.

Co japonské SUV s kabelem nabídne? V základu najdeme sedm airbagů, halogenové přední světlomety, bezpečnostní systémy (ABS, ASC, TCL, HSA), funkce LED denního svícení, dešťový a světelný senzor nebo 18“ litá kola.


Vůz přitom využívá kombinaci dvou elektromotorů, kdy každý z nich pohání jednu nápravu a oba nabízejí drobné navýšení výkonu (82 koní přední a 95 koní zadní). K tomu se přidává klasický benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 135 koní a točivým momentem 211 Nm. Ten je u aktuálního provedení vybavený generátorem. Hlavní benzinový motor přitom často slouží jen jako generátor, který dodává potřebnou energii do akumulátorů. Vůz sám upřednostňuje oba elektromotory a až při prudkém sešlápnutí plynu (nebo ve vyšších dálničních rychlostech) se do hry zapojí benzinový agregát. Navíc je tu možnost jet až do rychlosti 135 km/h čistě na elektrický a bezemisní režim.

Pohonná soustava dosahuje maximálního systémového výkonu 224 koní, do plna nabitý a natankovaný Outlander ujede až 800 km a průměrná spotřeba se dle metodik WLTP pohybuje okolo 1,8 litru na 100 km. Na čistě elektrický režim ujede nový Outlander PHEV až 54 kilometrů a v případě potřeby lze při zhoršených jízdních podmínkách využít pohon všech čtyř kol S-AWC. Tenhle japonský krasavec je tak vhodný jak do měst s přísnými emisními zónami, tak i na zasněžené hory. 

Outlander PHEV nabízí pět jízdních režimů. Prvním je čistě elektrický, který auto preferuje pokaždé, když má jeho baterie alespoň 30 %. Dále je tu pseudohybridní, to když kapacita baterií klesne pod určitou hodnotu, a nebo si chcete nechat zbytek elektrické energie na později. Využít se dá taktéž nabíjecí režim, který spotřebuje část paliva na výrobu elektřiny a pro dynamičtěji jezdící řidiče je tu úplně nový režim Sport. V tomto případě lze využít veškerý dostupný výkon na maximum. Pro jízdu po zasněžených horách lze aktivovat nastavení Snow, kdy je více energie posíláno na zadní nápravu až do poměru 50:50.

Statistiky říkají, že byl tento model v letech 2015, 2016 a 2017 nejprodávanějším plug-in hybridem v Evropě napříč všemi segmenty. Kdo si pořídí nové Mitsubishi Outlander PHEV, dostane osmiletou záruku na baterii pohonu. To vše za cenu startující nově na částce 959 900 Kč. A pro ty, kdo by ještě nevěděli, s tímto vozem lze díky nízkým emisím CO2 (40 g/km) parkovat zdarma na modrých zónách po celé Praze.

redakce


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč

Land Rover Range Rover Velar

Rok výroby 2019

849 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Volkswagen Passat

Rok výroby 2011

119 900 Kč