Citroën radikálně zjednodušuje nabídku výbavových stupňů u všech modelů | Autanet.cz

Citroën radikálně zjednodušuje nabídku výbavových stupňů u všech modelů

Citroën zužuje nabídku výbav do 3 úroví namísto dosavadních 5. Nové názvy jsou YOU, PLUS a MAX, z nichž každá nabízí až 5 balíčků příplatkové výbavy.

Automobilka Citroën představila změnu struktury nabídky vozů, kdy každý model bude mít 3 výbavové stupně, z nichž každý bude moci nabídnout maximálně 5 balíčků příplatkové výbavy. Vše je nyní soustředěno kolem tří výbavových stupňů nazvaných YOU, PLUS a MAX, nahrazují dosavadní verze Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack.


Tato změna, která vstupuje v platnost 1. září, je reakcí na požadavky zákazníků a prodejní sítě, aby byly nabídky přehlednější a srozumitelnější. Díky lepší přehlednosti jednotlivých stupňů a příplatkové výbavy je nákup vozu Citroën snazší a posílí se i důvěra zákazníků. Nabídkou odpovídajících výbavových stupňů a dobře definovaných balíčků příplatkové výbavy poskytuje značka řešení přizpůsobená potřebám a životnímu stylu zákazníků. Tato snaha o zjednodušení na základě zúžení nabídky pomůže také nastolit konkurenceschopné ceny a lepší dodací lhůty díky snížení rozmanitosti, která vytváří složitost. Tento přístup je plně v souladu s novými zvyklostmi spotřebitelů, zejména s nástupem kompaktnějšího digitálního světa, a s přáním značky Citroën přejít na spravedlivější a vyváženější cenovou politiku na všech územích.

Z pěti stávajících verzí – Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack – se nyní staly tři – YOU, PLUS a MAX. Výsledkem nového vymezení řady je nyní stručnější nabídka, která zákazníkům usnadňuje orientaci v různých vylepšeních a možnostech příplatkové výbavy, aniž by se zmenšil nabízený obsah. Řada se přeorientovala na stěžejní trh a nabízí vhodnou úroveň výbavy v každé cenové kategorii. Aniž bychom zabíhali do podrobností u jednotlivých modelů, společným znakem všech je pojetí stylu a pohodlí, které jsou charakteristickými znaky značky Citroën.

Například u modelů C4 a C4 X umožňuje první stupeň výbavy YOU přímý vstup do světa komfortu značky Citroën se standardní výbavou, jako jsou tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, dobrá úroveň konektivity s 10" dotykovým displejem kombinovaným s bezdrátovou replikací displeje telefonu a tolik očekávanými asistenčními systémy řízení, jako jsou zadní parkovací senzory.

Úroveň výbavy PLUS rozšiřuje zážitek z vozu Citroën o sedadla Citroën Advanced Confort, zpětnou parkovací kameru a 18" hliníková kola.

A konečně úroveň výbavy MAX přidává výbavu usnadňující život na palubě, s hands-free přístupem a startováním, on-line navigačním systémem, head-up displejem a adaptivním tempomatem s funkcí Stop & Go. Nezapomnělo se ani na styl – zadní okna jsou tmavě zabarvená a 18" kola mají diamantový výbrus.

Nabídku pro zjednodušení doplňuje střídmá politika balíčků příplatkové výbavy, kterých je v každé verzi až pět, přičemž barvu karoserie lze volit nezávisle na verzích a balíčcích výbavy. Systém balíčků byl přijat na základě analýzy objednávek a zpětné vazby z praxe, aby zákazníci nemuseli hledat a následně vybírat z mnoha možností výbavy ty, které nejlépe vyhovují jejich profilu.

U modelů C4 a C4 X je k dispozici balíček pro milovníky technických novinek s bezdrátovým nabíjením, systém Vision 360° pro parkovací manévry a asistentem Highway Driver Assist pro autonomní řízení 2. úrovně a balíček s funkcemi pro zákazníky žijící v oblastech s chladnou zimou, včetně vyhřívaných sedadel a volantu.

Současně budou i nadále nabízeny limitované edice, které v pravý čas oživí nabídku. Přesně to ostatně v blízké budoucnosti udělá nová kolekce Ë-SERIES. Citroën přehodnocením své nabídky potvrzuje také svou snahu zlepšit zážitek svých zákazníků z nákupu a zároveň snížit náklady a dodací lhůty. Východiskem je naslouchání očekáváním zákazníků prostřednictvím distribuční sítě, ale také s pomocí nástroje Citroën Advisor, který umožňuje zákazníkům zcela transparentně zveřejňovat připomínky a názory na produkty, prodejní místa a servisní nabídku značky.

Snížení rozmanitosti také umožňuje optimalizovat výrobu, usnadnit řízení zásob a zlepšit kontrolu nákladů. Pro zákazníky to znamená nižší ceny a především kratší dodací lhůty. To je pro Citroën jako pro značku, jejíž ambicí je poskytovat konkrétní odpovědi na výzvy, kterým společnost čelí, důležitý faktor.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Peugeot 208

Rok výroby 2022

340 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč