Nové Mitsubishi Triton v prodeji, nejprve v Thajsku
Mitsubishi aktuálně představilo svůj zcela nový pick-up Triton s nosností jedné tuny – jeden z dlouhodobě nejlépe prodávaných modelů značky v celosvětovém měřítku. Nový Triton se po devíti letech dočkal kompletní modernizace a bude se vyrábět v závodu Laem Chabang v Thajsku. Postupně se Triton objeví ve 150 zemích světa.
Nový Triton byl vyvíjen jako „Ultimate Sport Utility Truck“ (skutečný sportovně užitkový pick-up), a spojuje proto pohodlný interiér osobního vozu s praktickou funkčností a spolehlivostí pick-upu.
Atletický, elegantní a dynamický styl evokuje siluetu vytrénovaného atleta. Nový Triton však dokáže nabídnout i velkorysý vnitřní prostor, vysokou užitečnou hmotnost a ovladatelnost na vrcholu třídy. Nový Triton se pyšní skvělými bezpečnostními parametry, za nimiž stojí odolný a robustní podvozek, rámová konstrukce a karoserie dobře pohlcující nárazovou energii, založená na vlastní technologii RISE od MMC. Nový Triton současně nabídne ticho na palubě a příkladné jízdní pohodlí srovnatelné s osobními vozy. Uplatnění zde našel nový vznětový motor, optimalizovaná soustava zavěšení kol, strategicky rozmístěná akustická izolace a materiály k potlačení vibrací.Nový pick-up Triton se bude nabízet ve variantách Single Cab, Double Cab a Club Cab v kombinaci se třemi různými motory. Nový přeplňovaný vznětový motor 2,4 l MIVEC, přinášející ekologické a další top parametry ve své třídě, doplňují vylepšené verze osvědčeného vznětového agregátu 2,5 l turbo, stejně tak jako zážehového motoru 2,4 l, se kterými jsme se setkávali již u předchůdce.
Nový Triton dokáže reagovat na pestré potřeby a požadavky zákazníků; nejrůznější aspekty týkající se pracovního i soukromého využití budou upraveny podle příslušného prodejního regionu, ať již se jedná o typ kabiny, nabídku motorů, hnací ústrojí či prvky funkční výbavy.
MMC vyrábí pick-upy již od roku 1978 (tj. 36 let) a doposud celosvětově prodala přes 4 miliony těchto vozů. Od třetí generace tohoto modelu se výroba pick-upů koncentrovala do thajského závodu, přičemž nový Triton zastupuje již pátou generaci. Závod Laem Chabang se postupně rozrostl v klíčové výrobní centrum Mitsubishi celosvětového významu, které vykazuje nejvyšší objem výroby ze všech závodů MMC – úhrnná výroba zde přesáhla již 3,5 mil. vozů, z toho 2,5 mil. vozů na export.
O významu nového modelu Triton na slavnostním představení hovořil Osamu Masuko, předseda představenstva a CEO společnosti MMC: „Předchozí Triton se představil v srpnu roku 2005 a jeho celosvětové prodeje k letošnímu září dosáhly celkem 1 260 000 vozů. Triton je jedním z našich nejvýznamnějších produktů, neboť nejsilněji přispěl k naší revitalizaci. Stejně jako u předchozího Tritonu i nyní očekáváme, že nový vůz bude i nadále naším klíčovým modelem, jenž přispěje k posílení naší firemní hodnoty a budoucímu udržitelnému růstu.“