Alfa Romeo Junior má české ceny. Základ stojí polovinu toho, co vrcholná verze Veloce | Autanet.cz

Alfa Romeo Junior má české ceny. Základ stojí polovinu toho, co vrcholná verze Veloce

Na českém trhu je již možné objednávat zcela nový model Alfa Romeo Junior, který je k dispozici jako „Ibrida“, tedy mild-hybrid a jako „Elettrica“, tedy s plně elektrickým pohonem ve dvou variantách s výkonem 156 k a dojezdem až 410 km a jako sportovnější Veloce s výkonem 280 k.

Design s charakteristickými prvky okamžitě vzbuzuje emoce, ostatně Alfa Romeo byla vždy zaměřena nejen na klienty, kteří hledají vůz jako pouhý „dopravní prostředek“, ale spíše na zákazníky, kteří vyhledávají „autentické emoce“.


Exteriér

Alfa Romeo je postavena na dokonalé rovnováze mezi funkční krásou a jedinečným historickým odkazem, což z ní v automobilovém světě činí ztělesnění italského stylu. Nový Junior se od tohoto přístupu nijak neodklání, neboť jeho kompaktní rozměry s délkou 4,17 m, šířkou 1,78 m a výškou 1,5 m v sobě zahrnují jedinečnost originálního a moderního designu Made in Italy, typického pro Alfa Romeo Centro Stile a vyznačujícího se vyvážeností proporcí a čistotou linií.

Interiér

Stejnou inspiraci ryzím sportovním stylem lze nalézt také uvnitř modelu Junior, kde ohromuje italská pozornost věnovaná každému detailu, použití nejkvalitnějších materiálů a umístění všech ovládacích prvků ve snadném dosahu řidiče. Příkladem tohoto přístupu je kompaktní a do ruky dobře padnoucí volant. Přímé spojení řidiče s vozem podtrhuje také tvar palubní desky, který doslova nabádá k chycení volantu, nastartování a vydání se vstříc jedinečným zážitkům. Před řidičem je umístěn barevný digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25", poskytující přístup k údajům o vozidle a nastavení jeho systémů. Uprostřed palubní desky, orientované směrem k řidiči, se nachází 10,25" dotykový displej s widgety a grafickými prvky navrženými pro intuitivní interakci. Jeho funkčnost lze přizpůsobit pomocí rychlého a snadného přetahování, podobně jako na mobilním telefonu.

Cenová nabídka a výbavové verze

Verze Ibrida je aktuálně v nabídce ve dvou výbavových verzích – Junior a Speciale. Akční cena mild-hybridní motorizace je již od 649.000 Kč. Ve standardu výbavové verze Junior může zákazník očekávat mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 17” kola z lehkých slitin Turbina. Výbavová verze Speciale nabízí navíc spodní část karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Fori z lehkých slitin.

Verze Elettrica je aktuálně v nabídce ve výbavové verzi Junior, Speciale a Veloce 280. Akční cena plně elektrické verze s výkonem 156 k je již od 899.000 Kč. Ve standardu výbavové verze jsou mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 18“ kola Aero z lehkých slitin. Verze Speciale, která je zaváděcí verzí na trh, nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Petali z lehkých slitin. Vrcholná verze Veloce 280 nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, červeně lakované sportovní brzdové třmeny, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní fukncí, samosvorný diferenciál Torsen a 20“ kola Venti z lehkých slitin. Vrcholná verze Veloce 280 je k dispozici za cenu od 1 219.000 Kč.

Na všechny vozy poskytuje Alfa Romeo svým zákazníkum zákonnou dvouletou záruku a dodatečné 3 roky smluvní záruky (do 100.000 km) Maximum Care, dvouletou záruku na lak a osmiletou na prorezivění karoserie. Na vysokonapěťovou trakční baterii je poskytována záruka 8 let nebo 160.000 km. Během základní dvouleté záruky není nijak omezen počet najetých kilometrů a navíc je 24 hodin denně v celé Evropě k dispozici asistenční služba. Více informací o zárukách mohou zákazníci získat u autorizovaných prodejců Alfa Romeo. Smluvní záruka Maximum Care (dodatečné 3 roky) se nevztahuje na velkoodběratele.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Tiguan

Rok výroby 2010

199 900 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč

Peugeot 208

Rok výroby 2022

340 000 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč