Audi Q5 - facelift v poločase
Audi Q5 mělo premiéru v roce 2008 na autosalonu v Pekingu. Po téměř čtyřech letech tedy přichází první facelift a modernizace techniky díky čemuž v průměru poklesla spotřeba paliva a potažmo emisí o 15%.
Audi Q5 dostalo novou masku chladiče, upravený nárazních a nové sdružené světlomety s vestavěnými světly Xenon Plus a LED pro denní svícení. Zadní část vozu se může pochlubit upraveným nárazníkem a párem upravených koncovek výfuku.
Pod kapotou došlo na dílčí úpravy zaměřené na snížení spotřeby paliva a emisí. Pod kapotou tak můžete mít zážehový čtyřválec2,0 TFSI o výkonu 132 kW nebo 155 kW, který bude v budoucnu nahrazen verzí o výkonu 165 kW. K mání je rovněž přeplňovaný šestiválec 3,0 TFI/200 kW, který nahradil atmoséfrický šestiválec 3,2 TFSI/199 kW. Příznivci dieselů mohou volit čtyřválec 2,0 TDI ve dvou výkonnostních verzích (105 nebo 125 kW), nebo mohou sáhnout po šestiválci 3,0 TDI/180 kW. Bez úprav se obešla verze Hybrid quattro, který stále pohání zážehový čtyřválec 2,0 TFSI/180 kW s pomocí elektromotoru.