Chcete malé a krásné auto do města? Za Peugeotem 208 se každý otočí a je dobře vybavený
V základní výbavě LIKE pořídíte francouzskou novinku od 295 000 Kč, za což dostanete slušně vybavený s klimatizací s tříválcovým motorem 1.2 PureTech o výkonu 75 koní pod kapotou. Pokud jste zmlsanější, musíte přihodit dvacet tisíc korun na výbavu Active. Nám se nejvíce zamlouvá provedení GT Line, které ale startuje na 458 000 Kč.
U Peugeotu 208 můžete volit mezi benzínovým tříválcem PureTech ve třech výkonnostních provedeních (75, 100 a 130 koní) nebo vznětovou patnáctistovkou BlueHDi o výkonu 100 koní. Pouze nejslabší benzín se pojí s manuální pětirychlostní převodovkou, všechny ostatní provedení se spoléhají na šestirychlostní skříň. Volit můžete také osmistupňový automat EAT8, který se pojí s dvojicí nejsilnějších benzínů. Příplatek za něj činí vždy 50 000 Kč.
Základní výbava Like na tom není úplně špatně. Kromě již zmíněné manuální klimatizace se vám dostane rádia s pětipalcovým černobílým displejem a bluetooth handsfree, tempomatu s omezovačem rychlosti, patnáctipalcových ocelových kol a celé sady bezpečnostních asistentů (systém automatického nouzového brzdění a upozornění na blížící se překážku, rozpoznávání dopravních značek s možností upravení rychlosti vozu nebo upozornění na neúmyslné opuštění jízdního pruhu).
Druhý výbavový stupeň Active přináší lepší rádio se sedmipalcovým barevným displejem nebo možnost příplatku za automatickou klimatizaci (+ 10 000 Kč). Další výbavy Allure a GT Line nabídnou zajímavé vychytávky typu trojrozměrných digitálních přístrojů, motivy drápů v předních LED světlometech nebo možnost nejsilnějšího motoru s výkonem až 96 kW.
A jak je na tom Peugeot 208 ve srovnání s konkurenty? Nejprodávanější vůz ve třídě malých aut Škoda Fabia startuje na částce 269 900 Kč. Pod kapotou má ovšem slabší motor 1.0/44 kW. Renault Clio přijde na 259 000 Kč a pohání to také slabší pohonná jednotka 1.0 SCe/48 kW.