Hyundai a úspěšné šrotovné | Autanet.cz

Hyundai a úspěšné šrotovné

09. 08. 2009
Sdílet článek

Prezident společnosti Hyundai Motor Czech schválil šrotovné Hyundai. Akce začala platit od 15. července a původně zahrnovala jen 200 vozů Hyundai. Tento počet byl na základě značného zájmu navýšen o dalších 100. Všech 300 tak bylo prodáno během necelých 14 dnů. Značka Hyundai tímto svým krokem nejen přispěla k čistšímu ovzduší v ČR, ale nabídla zákazníkům i zajímavou cenu vozů.

Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“


Kampaň „Prezident schválil šrotovné“ však nebyla jen zajímavá svojí originální nabídkou a podporou ekologie, ale rozvířila i zajímavou diskusi v médiích o užitečnosti a dopadech takto zaměřených akcí.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč

Land Rover Range Rover Velar

Rok výroby 2019

849 000 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2016

369 900 Kč