Hyundai na 4. místě
15. 12. 2004
Sdílet článek
Majitelé vozů Hyundai ve Spojených státech amerických jsou podle studie Customer Retention Study 2004 vypracované firmou J. D. Power and Associates čtvrtí nejvíce loajální zákazníci. Hyundai byl předstižen třetím Chevroletem, značkou Lexus a vítězem, firmou Toyota.
Studie říká, že 57,6% majitelů vozů Hyundai bylo se svým nákupem spokojeno a hodlalo v budoucnu koupit vůz stejné značky. Toto je značné zlepšení v porovnání s výsledky úvodní studie z minulého roku, kde se Hyundai umístil na sedmém místě mezi značkami Lexus a Cadillac s 54,3% majitelů vozů Hyundai, kteří měli v úmyslu v budoucnu zakoupit vůz stejné značky. „Je to pro firmu Hyundai mnohem více než jen obrovská hodnota: Hyundai v současnosti značí kvalitu světové třídy. Stále více lidí slyší o spolehlivosti našich výrobků a zpráva o naší kvalitě se dostává více a více do podvědomí. Nejenže jsme schopni úspěšně získat nové zákazníky, ale stále více jich také dokážeme u této značky udržet. Je to skvělá zpráva a další důkaz, že se naše snaha o zvýšení kvality vyplácí,“ řekl prezident firmy Hyundai Motor Co. Choi Jae-Kook. Studie provedená firmou J. D. Power je založena na odpovědích 171 000 kupců nebo nájemců nových vozů. Z tohoto počtu jich 103 088 vyměnilo předchozí vozidlo, které bylo původně koupeno nové. Studie měří schopnost značek udržet zákazníky, kteří chtějí koupit nové vozidlo.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Hyundai Tucson 1,6 TGDI MT SMART
Rok výroby
2025
669 800 Kč

Hyundai I30 1.4 16v 80kw
Rok výroby
2010
99 999 Kč

Hyundai Tucson 2.0 CRDI 136kW N Line 4x4
Rok výroby
2020
509 000 Kč