Hyundai představil nový model. Prodávat se začně ještě do konce roku | Autanet.cz

Hyundai představil nový model. Prodávat se začně ještě do konce roku

Malý elektromobil na jedno nabití zvládne 360 kilometrů a dobití z 10 na 80 procent kapacity akumulátoru zabere půl hodinky.

Automobilka Hyundai oznámila, že zanedlouho uvede na trh INSTER Cross, atraktivní variantu zcela nového modelu INSTER. Hyundai tak svým zákazníkům nabídne vůz, který spojí variabilitu modelu INSTER s výbavou pro malá venkovní dobrodružství.


Již výchozí model INSTER, který se pohybuje na pomezí segmentů A a B, poskytuje nejen prostorný interiér a velkorysý zavazadlový prostor, ale také mimořádně snadnou ovladatelnost a vysokou úroveň praktičnosti a variability. INSTER Cross k tomu přidá osobité designové prvky v outdoorovém stylu pro exteriér i interiér.

Vůz přijede se širokými, hranatými nárazníky vpředu a vzadu pro zdůraznění jeho dobrodružné povahy a černými ochrannými panely s výraznými tvary. Přední a zadní podvozkové kryty spolu s ochranou prahů a 17palcovými litými koly poskytnou extra ochranu při jízdě po rozbitých cestách. Střešní nosiče budou dodávány standardně s možností přidat originální střešní koš, který pojme vše potřebné pro každodenní úkoly, venkovní sporty či výlety do přírody.

Varianta Cross bude nabízena s jednou exkluzivní barvou karoserie, matným zeleným lakem Amazonas Green Matte, a dalšími pěti barvami z palety pro model INSTER: Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl a Tomboy Khaki. Kromě Unbleached Ivory a Abyss Black Pearl je bude možné kombinovat s kontrastní černou střechou.

Také v interiéru nabídne INSTER Cross speciální kombinaci barev a materiálů: šedou tkaninu s limetkově žlutými ozdobnými prvky, které nebudou chybět ani na palubní desce. Interiér rovněž vyniká variabilitou, všechna sedadla je možné sklopit a přední řada umožňuje snadný průchod z jedné strany na druhou. Sedadla ve druhé řadě jsou dělená v poměru 50/50, podélně posuvná a mají nastavitelný sklon opěradel.

INSTER Cross bude stejně jako výchozí model standardně vybaven řadou technologií obvyklých spíše ve vozech z vyšších segmentů. Na jedno nabití ujede až 360 kilometrů a dobití z 10 na 80 procent kapacity akumulátoru zabere přibližně 30 minut. Nejširší soubor vyspělých asistenčních systémů v segmentu zahrnuje mimo jiné asistent pro dálniční jízdu Highway Driving Assist 1.5, chytrý tempomat Smart Cruise Control nebo asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu Forward Collision-Avoidance Assist 1.5.

Výroba modelu INSTER Cross bude ve výrobní závodě Hyundai v Koreji zahájena ještě v letošním roce. Čeští zákazníci budou moci model objednávat taktéž do konce roku, první vozy jim budou doručeny na přelomu prvního a druhého kvartálu roku 2025.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

249 900 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2019

649 900 Kč

Ford Kuga

Rok výroby 2014

269 000 Kč