Hyundai vytváří luxusní značku Genesis a chystá limuzínu G90
Automobilka Hyundai Motor přikročila k celkem logickému kroku. Svůj připravovaný vrchol nabídky v podobě luxusní limuzíny G90 (v domovské Koreji ponese označení EQ900) bude prodávat pod vlastní novou značkou Genesis. Stejně to kdysi udělala Toyota s luxusní divizí Lexus či nedávno Citröen se značkou DS.
Aktuální vrchol nabídky v podobě modelu Genesis poháněný špičkovým šestiválcem o zdvihovém objemu 3,8 litru jsme otestovali již na jaře. Na celém voze nám vadil fakt, že Genesis na zádi nese název automobilky Hyundai, kterou považujeme za producenta cenově dostupných vozidel (test Genesisu si můžete přečíst zde). Hyundai šel tak daleko, že pro samotný prodej modelu Genesis vyčlenil v showroomech speciální předávací místo a celá procedura musí splňovat přísná kritéria. K vytvoření samostatné luxusní značky tak byl jen kousek.
„Nový luxusní sedan G90 představuje našim zákazníkům koncept ‘Nového luxusu‘. Model je vrcholem nabídky značky Genesis a ukazuje, jakým způsobem se hodláme soustředit na spokojenost našich zákazníků v každém aspektu,“ vysvětlil Yang Woong-Chul, ředitel R&D Centra Hyundai Motor a místopředseda společnosti Hyundai Motor.
Jako vlajková loď značky Genesis představuje model G90 soubor změn a inovací, kterými se tato značka hodlá odlišovat od svých konkurentů na trhu. Jde především o technologie zaměřené na maximální spokojenost uživatelů v kombinaci s výkonem a excelentní jízdní dynamikou.
Z hlediska designu vychází model G90 z konceptu celé značky Genesis nazvaném "Athletic Elegance". Ten má v nově vytvořené divizi Prestige Design vozům vtisknout elegantní a sebevědomé linie.
Společnost Hyundai Motor vytvořila značku Genesis pro novou generaci náročných spotřebitelů. Automobilka chystá do roku 2020 představení šesti úplně nových modelů. Korejská premiéra modelu G90 je plánována na začátek příštího měsíce.