Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr? | Autanet.cz

Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?

Nová ŠKODA SCALA nechala nahlédnout do svého interiéru. Bude v něm velký displej infotainmentu vystupující z přístrojové desky, nové materiály a největší zavazadlový prostor v kompaktní třídě.

Připravovaný kompaktní model bude prvním vozem ŠKODA vybaveným systémem infotainmentu poslední generace se samostatně stojícím displejem umístěným přímo v zorném poli řidiče. Displej je vyvýšený a zvýrazněný designovou linií, která odráží obrys kapoty a pod displejem zároveň vytváří ergonomickou oporu zápěstí, usnadňující ovládání dotykového displeje o velikosti až 9,2 palce. ŠKODA SCALA bude mít na přání dodávaný Virtuální Kokpit s displejem o úhlopříčce 10,25 palce, největším v kompaktní třídě.


Přístrojová deska a obložení dveří dostanou nový povrch z měkké pěny s designovou texturou a na dotyk trojrozměrnými prvky. Interiér vyzařuje prémiový dojem vyšší třídy. Volitelně je možné objednat si čalounění sedaček z moderního mikrovlákna Suedia.

SCALA poskytuje obrovský vnitřní prostor, a to především díky dlouhému rozvoru kol (2 649 mm). Spolu s 467 litry zavazadlového prostoru stanovuje ŠKODA SCALA nova měřítka ve své třídě. Po sklopení opěradel zadních sedadel naroste objem snadno přístupného zavazadlového prostoru až na 1 410 litrů.

skoda scala interior

ŠKODA Storyboard představuje pohledy expertů podílejících se na vývoji nového vozu ŠKODA. Jaké jsou jeho silné stránky a proč bychom se na něj měli těšit?

„Model SCALA je prvním produkčním vozem značky ŠKODA, který uvnitř vyznává nový, dynamický a symetrický styl, inspirovaný tvarem naší masky chladiče. Atraktivní design interiéru perfektně doplňuje svěží, ještě více emocionální exteriér. Simply Clever interiér nového vozu SCALA je pro značku ŠKODA velkým krokem vpřed a jeho hlavním znakem je digitální část rozhraní HMI. Obzvlášť se mi líbí hlavní křivka palubní desky, jež přirozeně vytváří místo pro nový, samostatně stojící displej a zároveň poskytuje ergonomickou podporu, o níž si můžete pohodlně opřít ruku a přesně ovládat dotykový displej,“ říká Darkoudis.

„Dále mám rád způsob, jakým je volně stojící dotykový displej zkombinován s naším nejnovějším Virtuálním Kokpitem, který nahrazuje klasický sdružený panel přístrojů před řidičem digitálním displejem. Jsem také mimořádně hrdý na krásně tvarovaná a pohodlná sedadla, která dělají z interiéru velmi příjemné místo,“ dodává.

„Zákazníci se mohou těšit na skvělé spojení Simply Clever prvků, emocí a pokročilé digitální techniky, které nabízí zcela novou úroveň uživatelského pohodlí v čím dál komplikovanějším digitálním světě“, popisuje Darkoudis výhody nového modelu.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Hyundai Tucson

Rok výroby 2019

433 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč

Land Rover Range Rover Velar

Rok výroby 2019

849 000 Kč