Majitelé Citroënů budou moci dát svůj vůz do servisu třeba o půlnoci | Autanet.cz

Majitelé Citroënů budou moci dát svůj vůz do servisu třeba o půlnoci

Vzhledem k tomu, že se dnes všichni snažíme optimalizovat svůj čas, spouští Citroën službu CITROËN SERVICE 24/7. Díky této službě může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět.

Umožní mu to zcela bezpečný samoobslužný systém, který byl již úspěšně odzkoušen ve francouzských městech Massy a Marseille a v prvním pololetí 2020 se rozšíří do 50 míst v Evropě.


V digitalizovaném světě, kde se všechno stále rychleji mění, se proměňují i spotřební způsoby. Důkazem je rostoucí úspěch nových služeb, jako je služba „Drive“ v supermarketech. Značka Citroën je k těmto novinkám velmi vnímavá, a i s ohledem na svůj slogan Inspired by You přichází s novou službou CITROËN SERVICE 24/7.

Hlavním úkolem služby CITROËN SERVICE 24/7 je umožnit zákazníkovi předávat a přebírat auto v případě běžného servisu  kdykoliv, a to díky zcela bezpečnému automatickému samoobslužnému systému. V terminálu odevzdá klíč a technický průkaz, platba probíhá online. Po ukončení zásahu je zákazník informován prostřednictvím SMS a může si kdykoli prostřednictvím stejného terminálu vyzvednout klíč a doklady a odjet svým vozem, který je zaparkovaný na vyhrazeném parkovišti. Výsledkem je nová možnost komunikace - jednoduchá a bez dodatečných nákladů - díky níž není zákazník nijak limitovaný časem a usnadní se mu tak život, přitom je však zajištěna stejná kvalita služeb jako při tradičním postupu.

Princip tohoto samoobslužného terminálu umožňuje také další využití, například:

  • možnost kdykoliv převzít/odevzdat náhradní vůz, jako eventualitu při odevzdání/převzetí vlastního vozu
  • možnost kdykoliv převzít/odevzdat vůz z půjčovny, v rámci krátkodobého pronájmu Citroën Rent&Smile

Zákazníci tuto službu CITROËN SERVICE 24/7, která se již rok úspěšně testuje v prodejnách/servisech PSA Retail v Massy a Marseille, hodnotí průměrnou známkou 4,8 z 5. Služba, která je v téměř 70 % případů využívaná v době mimo otevírací dobu prodejny, ukazuje, jak je taková možnost opodstatněná a slouží dokonce jako nástroj k získání nových zákazníků.

Služba CITROËN SERVICE 24/7 se v průběhu první poloviny roku 2020 rozšíří do 50 prodejen Citroën po celé Evropě a do konce roku 2020 by mělo v zahraničí fungovat více než 100 terminálů.

Generální ředitelka značky Linda Jackson to okomentovala: „V době, kdy máme stále nabitější program a všichni se snažíme ušetřit čas, je tato inovativní služba dokonalým příkladem snahy značky Citroën nabízet svým zákazníkům bezproblémovou a stále pohodlnější zkušenost. Je to další důkaz toho, že ‚Inspired by You‘ je pro Citroën víc než jen slogan!"


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

444 999 Kč