Mitsubishi Lancer Ralliart v prodeji v České republice | Autanet.cz

Mitsubishi Lancer Ralliart v prodeji v České republice

19. 08. 2009
Sdílet článek

Lancer Ralliart, který nyní přichází na český trh, je spojovacím článkem mezi standardními verzemi modelu Lancer a ikonou Lancer Evolution. Jeho posláním je přenést sportovní geny a tradici závodních vozů Mitsubishi širšímu publiku.

Lancer Ralliart je spojovacím článkem mezi standardními verzemi modelu Lancer a ikonou motorsportu Lancer Evolution. Jeho součástí jsou všechny technologické novinky a zkušenosti, které japonská automobilka přinesla na trh v průběhu předcházejících let. Design novinky minimalizuje aerodynamický odpor a maximalizuje estetickou přitažlivost kombinací prvků ze sériového modelu Lancer, který je o třídu nižší, a Lancer Evolution, který je o třídu vyšší.



Lancer Ralliart má vynikající jízdní vlastnosti a přitom je i velmi bezpečný. V případě nehody poskytuje bezpečné prostředí díky jedné z nejkomplexnějších výbav pro zajištění bezpečnosti ve své třídě, která zahrnuje až 7 airbagů (resp. 9, protože okenní airbagy pro přední a zadní cestující jsou zdvojené). Všechna sedadla jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy s přepínači. Nosník, který podpírá kapotu, má pro větší ochranu chodců zvlněnou strukturu, aby se omezil rozsah zranění při srážce s chodcem (snížení nebezpečí poranění nohou a případné zabránění sklouznutí se pod vozidlo).


Lancer Ralliart je vybaven systémem řízení pohonu všech kol (AWC), který ovládá dynamiku vozidla a je založený na aktivním centrálním diferenciálu (ACD). Balík aktivní bezpečnosti modelu Lancer Ralliart dále obsahuje aktivní ovládání stability vozidla (ASC). Tento systém stabilizuje a přitom udržuje optimální trakci vozidla. ASC u Lanceru Ralliart je možné vypnout. Dalším bezpečnostním prvkem vozidla je antiblokovací brzdový systém (ABS), které udržuje stabilitu i při prudkém brzdění nebo při brzdění na kluzkých površích tím, že brání zablokování kol.


Přepínač “AWC” navíc řidiči umožňuje, aby si vybral režim, který nejlépe odpovídá aktuálním jízdním podmínkám: “Tarmac“ (asfalt) na suchých a dlážděných površích; “Gravel“ (štěrk) na mokrých nebo nezpevněných površích, nebo “Snow” (sníh) na zasněžených površích.


Lancer Ralliart má k dispozici asistenta rozjezdu do kopce HSA, který automaticky podrží brzdu při přešlapování z brzdového na plynový pedál, čímž předchází nechtěnému couvnutí vozidla. Významným novým bezpečnostním prvkem je systém signalizace nouzového brzdění ESS, který v případě výrazného sešlápnutí brzdového pedálu automaticky aktivuje varovná světla.


Ke zlepšení aktivní bezpečnosti přispívají v neposlední řadě i přední bi-xenonové světlomety vybavené systémem adaptivních halogenových světlometů, které se aktivují při zatáčení a osvětlují směr Vaší jízdy v závislosti na úhlu natočení volantu.


Pohonný agregát
Konstruktéři Mitsubishi Motors zvolili pro model Lancer Ralliart upravenou verzi nového přeplňovaného agregátu 4B11 se zdvihovým objemem 2,0 l MIVEC, jinak standardně dodávaného do modelu Lancer Evolution.

Ve verzi Ralliart Sportsedan vyvine tento motor maximální výkon 240 k při 6000 ot./min. a maximální točivý moment 353 Nm v širokém spektru 2500 - 4725 ot./min., max. rychlost 230 km/h a zrychlení z 0-100 km/h za 7,0 s. To vše při kombinované spotřebě paliva 10,0 l a úrovni emisí CO2 238 g/km.

Mnoho úsilí bylo věnováno rovněž utlumení vibrací pomocí použití rozličných tlumičů a snížení hladiny hluku zvukově izolační výplní či použitím dvojitého těsnění dveří. Jedná se o zásadní faktor ovlivňující pohodu a komfort cestujících při delším cestovaní.


Dvojspojková automatizovaná převodovka TC-SST:
Lancer Ralliart se stává druhým vozem Mitsubishi, který může těžit z výhod dvojspojkové sportovní převodovky Twin Clutch SST, mezi které nepochybně patří minimální časová prodleva a ztráta výkonu mezi změnami rychlostních stupňů, stejně jako nízká spotřeba a emise CO2 ve srovnání se standardní automatickou převodovkou. Dvojspojkovou převodovku TC-SST můžete používat buď jako sekvenční manuální převodovku, nebo jako automat.


Prémiová výbava = Rockford FosgateTM + MMCS (Mitsubishi Multi-Communication System)
Výše zmiňovaná globální platforma stála rovněž i u zrodu nového prvotřídního audio systému zkonstruovaného speciálně pro Mitsubishi Lancer společností Rockford Corporation, který je v nabídce pod označením Rockford FosgateTM.


Kromě tohoto vynikajícího audio systému může být uvnitř nového Lanceru Ralliart zabudován i multimediální systém MMCS, který zahrnuje navigaci s pevným diskem s kapacitou 40 GB a 7“ dotykovým LCD monitorem, CD / MP3 přehrávač a řadu dalších důležitých komunikačních funkcí.


Vyspělé technologie pro maximální komfort cestujících
Lancer nabízí širokou škálu doplňků pro Vaše pohodlí, jako například startovací kartu s inteligentním ovládáním centrálního zamykání, sdružený přístroj a multi-informační displej, Bluetooth™ hands-free sadu, senzor automatického rozsvěcení světel a dešťový senzor, systém adaptivních halogenových světlometů (AFS), automatickou klimatizaci s pylovým filtrem, solární sklo, ETACS (elektronický systém ovládání funkcí automobilu) či systém signalizace nouzového brzdění (ESS).


Co říci závěrem?
Všichni členové nové rodiny Lancer těží z nové vysoce odolné konstrukce skeletu karosérie, která zaručuje ostrou jízdní dynamiku, ale zároveň i dlouhou životnost, komfort a vysokou pasivní bezpečnost. Nová rodina Lancer a stejně tak i nová vizuální identita značky Mitsubishi promítnutá do designu přední masky ve tvaru proudové stíhačky jsou signálem obchodní renesance Mitsubishi. Novinkou Lancer Ralliart se nová rodina Lancer stala kompletní.

Mitsubishi Lancer Ralliart je nyní k dostání u všech autorizovaných prodejců Mitsubishi Motors v České republice. Jeho cena činí 839 900 Kč vč. DPH (shodně pro verzi Sportsedan i Sportback).

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: mitsubishi-motors.cz

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Renault Kangoo

Rok výroby 2019

219 900 Kč

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč