Na nový Peugeot 508 Fastback stačí milion korun, za hybrid je nutné připlatit | Autanet.cz

Na nový Peugeot 508 Fastback stačí milion korun, za hybrid je nutné připlatit

Přesně 990.000 Kč stačí na novinku Peugeot 508, kombi SW je dražší o 35.000 Kč. Mít můžete plug-in hybrid nebo vrcholnou verzi PSE.

U nového Peugeotu 508, který je k dispozici ve verzích fastback, SW a PSE (Peugeot Sport Engineered), představuje značka nový design modelů určených pro nejnáročnější klientelu. Přední část je dynamičtější a v jejím středu se nachází nové logo značky. Vůz působí moderně i díky tomu, že se mřížka chladiče opticky prolíná s celkovým objemem nárazníku. U těchto modelů se poprvé objevují nové charakteristické přední světlomety se třemi drápy. Jsou zabudovány do extrémně štíhlých světlometů Matrix LED s jedinečným designem. Tímto luxusním prvkem výbavy jsou vybaveny všechny úrovně výbavy. Vzadu je součástí nových LED světel typický podpis se třemi drápy a směrovky s posuvem světla.


V kabině nových modelů 508 a 508 SW je patrný jasný posun směrem k luxusnějším kategoriím produktů. Důraz je kladen na kvalitu a modernost materiálů nového čalounění, stejně jako na nové zjednodušené ovládání převodovky přinášející lepší zážitek a propracovanější ergonomii.

Systém Peugeot i-Cockpit® nového modelu 508 nabízí opět více technologií, a to díky novému systému infotainmentu Peugeot i-Connect® Advanced se středovým desetipalcovým displejem s vysokým rozlišením, online navigací, rozpoznáváním hlasu, bezdrátovým připojením a aktualizacemi „over the air“.

Samozřejmostí jsou vyspělé asistenčními systémy, které zajišťují bezpečnost jízdy. Mezi ně patří zejména: noční vidění (Night Vision), které řidiče upozorní na přítomnost zvířat, chodců nebo cyklistů v jízdním pruhu dříve, než se objeví v záběru dálkových světlometů; poloautonomní řízení 2. úrovně, které tvoří adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu; parkovací asistent s HD kamerami; řízené odpružení se 3 režimy (Normal, Comfort a Sport).

Fastback pojme 487 litrů zavazadel, kombi SW pak 530 litrů.

Nabídka motorů pohánějících nové vozy Peugeot 508 a 508 SW zahrnuje dvě plug-in hybridní verze, jednu novou o výkonu 180 k a další o výkonu 225 k. Dále lze volit mezi benzinovou a dieselovou variantou, obě o výkonu 130 k. Všechny motory jsou kombinovány s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. Vlajkovou lodí strategie „Neo-Performance“ je plug-in hybridní 508 Peugeot Sport Engineered s výkonem 360 k a pohonem všech kol.

K dispozici jsou dvě plug-in hybridní varianty s pohonem předních kol: plug-in Hybrid 180 e-EAT8 v kombinaci motoru PureTech o výkonu 150 k (110 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8 nebo plug-in Hybrid 225 e-EAT8 v kombinaci motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8.

Ceník Peugeot 508 FastbackCeník Peugeot 508 Fastback

U verze 508 Peugeot Sport Engineered je k dispozici plug-in hybridní pro pohon všech kol vyvinutý divizí Peugeot Sport. Vepředu Peugeot použil kombinaci motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8, vzadu pak elektromotor o výkonu 83 kW a strategie řízení spotřeby energie odvozená od závodního speciálu Peugeot 9X8. 

Lithium-iontová baterie plug-in hybridních verzí 180, 225 a 360 má kapacitu 12,4 kWh a výkon 102 kW. K dispozici jsou dva typy palubních jednofázových nabíječek: standardní o výkonu 3,7 kW a příplatková o výkonu 7,4 kW (u Peugeot Sport Engineered součást sériové výbavy).

Ceník Peugeot 508 SWCeník Peugeot 508 SW

Předpokládaná doba nabíjení: Wall Box (32 A) 7,4 kW a palubní jednofázová nabíječka 7,4 kW: plné nabití za 1 hodinu 40 minut; zesílená zásuvka (14 A) a palubní jednofázová nabíječka 3,7 kW, plné nabití za 3 hodiny 25 minut; standardní zásuvka (8 A) a palubní jednofázová nabíječka (3,7 kW), plné nabití za 7 hodin 5 minut.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč

Volkswagen Tiguan

Rok výroby 2010

199 900 Kč

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2019

649 900 Kč

Ford Kuga

Rok výroby 2014

269 000 Kč