Nové MG3 Hybrid+ jezdí za 4,4 litru a stačí na něj půl milionu korun | Autanet.cz

Nové MG3 Hybrid+ jezdí za 4,4 litru a stačí na něj půl milionu korun

Nový model je nejlépe akcelerujícím hybridem v segmentu malých vozů – stovku zvládá za rovných osm sekund.

Společnost MG Motor slavnostně uvádí pokročilou technologii Hybrid+ včetně její premiéry v novém modelu MG3. Začíná se tak psát nová éra značky MG v segmentu malých hatchbacků, kam MG3 přiváží nejmodernější hybridní technologii spojující prémiové jízdní vlastnosti, hospodárný provoz a skvělý požitek z jízdy.


Zcela nové MG3 je nejmodernějším hybridním hatchbackem segmentu B, nastolujícím nová měřítka třídy v Evropě. Elektrifikovaná technologie se kromě provozní hospodárnosti chlubí i mimořádnými jízdními vlastnostmi, díky nimž je MG3 Hybrid+ dokonalým společníkem nejen při rychlých přesunech po městě, ale i na delších dálničních trasách. MG3 kromě toho vystupuje z řady jako nejrychleji akcelerující hybrid ve třídě malých vozů, schopný zprostředkovat mimořádný požitek za volantem.

„Uvedení zcela nového MG3 s technologií pohonu Hybrid+ je pro MG Motor zásadním krokem vpřed. Tento model dokládá naše zasazení o inovace, a navíc do třídy malých vozů přináší bezkonkurenční spojení jízdních schopností a provozní hospodárnosti. MG3 bylo navrženo tak, aby řidiče potěšilo a nadchlo svými pokročilými technologiemi“, uvedl Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech.

Nejmodernější pohon Hybrid+

Technologie pohonu Hybrid+ od MG je prvním klasickým hybridním systémem pohonu v rámci modelů této značky. Zcela nový systém Hybrid+ zahrnuje pětici klíčových součástí – spalovací motor, převodovku, baterii, elektromotor a generátor energie.

Elektrifikovaná technologie i přes důraz na provozní hospodárnost nabízí vynikající jízdní dynamiku. MG s pohonem Hybrid+ je nejlépe akcelerujícím hybridem v segmentu malých vozů; ke zrychlení z 0 na 100 km/h mu stačí jen 8,0 s. Neméně pozoruhodné je pružné zrychlení z 80 na 120 km/h – pouhých 5,0 sekundy. MG3 Hybrid+ se systémovým výkonem 143 kW dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km při emisích CO2 na úrovni jen 100 g/km. K tomu napomáhá baterie o kapacitě 1,83 kWh, podporující dlouhý čistě elektrický dojezd a zároveň snižující spotřebu paliva.

Zcela nové MG3 k pohonu využívá benzínový motor 1,5 litru o výkonu 75 kW ve spojení se 100 kW elektromotorem, jakož i samostatný generátor energie na podporu různých provozních režimů pohonu. Díky tomu dosahuje jízdních výhonů na vrcholu třídy malých hatchbacků s hybridním pohonem, ale současně podporuje mimořádnou provozní flexibilitu za všech podmínek.

MG3 disponuje následujícími jízdními režimy, které automaticky volí systém pohonu Hybrid+

- EV – čistě elektrický pohon, pokud to stav nabití baterie umožňuje

- Series – výkon spalovacího motoru se předává generátoru energie, který napájí elektromotor sloužící k pohonu vozidla

- Series and Charge – sériový hybridní režim plus dobíjení baterie za nižšího zatížení

- Drive and Charge – spalovací motor pohání kola vozu, ale současně dobíjí baterii prostřednictvím generátoru energie

- Parallel – kola jsou poháněna spalovacím motorem i elektromotorem.

Benzínový čtyřválec 1,5 s mimořádně vysokou termodynamickou účinností (41 %) pracuje s Atkinsonovým cyklem a dosahuje maxima výkonu 75 kW (102 koní). Pohon Hybrid+ dále díky elektromotoru o výkonu 100 kW (136 koní) zprostředkuje dostatečnou výkonovou kapacitu v celém spektru otáček.

Díky zástavbě výkonnějšího elektromotoru je možné velký podíl zvýšených nároků – například při zrychlování – obsloužit za pomoci elektřiny, kdy benzínový motor zajišťuje pouze hladkou podporu.

Spalovací motor je spojen s třístupňovou automatickou převodovkou, která zprostředkuje hospodárný provoz a cestovní pohodlí. MG3 se chlubí především agilním zrychlováním v kombinaci s hladkým a kultivovaným řazením.

Odezvu MG3 si řidič navíc může uzpůsobit pomocí trojice jízdních režimů – Eco, Standard a Sport. Režim Eco je nastaven pro optimální spotřebu paliva a nabízí jemnější reakce; režim Standard, spojující hospodárnost a jízdní schopnosti, pokrývá většinu obvyklých potřeb při cestování. V režimu Sport jsou reakce agilnější, kdy vozidlo optimálně využívá systémový výkon a svými dynamickými schopnostmi se řadí na vrchol malých hatchbacků s hybridním pohonem.

Nový design a skvělá výbava

MG3 je zbrusu novým modelem návrhářského Design studia ve Velké Británii. Díky větším rozměrům nabízí výrazně více místa v kabině; s prostorným zavazadelníkem o objemu 293 litrů se řadí na vrchol hybridních modelů dané třídy.

Zcela nové MG3 přichází s řadou volitelných stylistických prvků včetně kol z lehké slitiny, LED světlometů a nové palety barev.

Jedním z výrazných prvků je kokpit zahrnující dvojici obrazovek. V kapličce přístrojů je 7" digitální displej, zatímco funkce multimédií zprostředkuje 10,25" středový displej infotainmentu. Ve standardní výbavě najdeme satelitní navigaci a podporu připojení chytrých telefonů přes Apple CarPlay/Android Auto včetně vestavěné aplikace ISMART lite se špičkovými funkcemi konektivity, vídanými spíše u modelů vyšších tříd.

Na palubě MG3 je samozřejmostí klimatizace, audiosystém se čtveřicí reproduktorů a připojením přes Bluetooth a čtyři USB porty; k bezpečnosti přispívají zadní parkovací senzory a kamera. V nejvyšších výbavových liniích dále najdeme čalounění s prvky ze syntetické kůže, bezklíčový přístup, vyhřívání předních sedadel i volantu nebo 360° kameru.

Prioritou MG3 je i bezpečnost, která se zde opírá o nejnovější pokročilé systémy na podporu řízení (ADAS) a technologii MG Pilot. Její součástí je automatické nouzové brzdění a inteligentní ovládání dálkových světel.

Speciální nabídka na model MG3 Hybrid+ zahrnuje financování od 3.999 Kč měsíčně.

Na všechny modely MG ve střední a východní Evropě se vztahuje tovární záruka na 7 let / 150.000 km a balíček záručních služeb 777.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

249 900 Kč