Nový model Citroënu C3 Picasso
Citroën opět převrací s vozem C3 Picasso konvence. Představil nový koncept, předurčený zaujmout vůdčí postavení v segmentu jednoprostorových vozů B2.
C3 Picasso, který je výsledkem kreativnosti značky, se liší odvážným stylem, novátorskou architekturou a velkým důvtipem. Vlastnosti MPV posunuje o stupeň výš: výškou sedadel a výhledem nadchne celou posádku a komplexní a intuitivní modularitou prostoru jim usnadní každodenní používání vozu. A konečně jízdními vlastnostmi a svižností potěší zákazníky, kteří hledají požitky a vzrušení.
Nový model rodiny C3 bude představen na příštím pařížském Autosalonu a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2009.
Po čertech svůdný
Ve voze C3 Picasso se spojují protiklady jako oblé a pravoúhlé linie, modernost a půvab retro stylu, objem a plynulost linií. Výsledkem je vůz novátorského designu s poutavou a současně vyzývavou osobitostí.
Jeho čistý a funkční tvar je vyjádřením základního přání vozu C3 Picasso, kterou je využití jeho funkcí ve prospěch pohody uživatelů a to ve všech životních situacích.
Velký zevnitř, malý zvenku
Ve voze C3 Picasso se spojuje díky jeho novátorskému tvaru kompaktnost a velkorysost objemu. Je dlouhý 408 cm, široký 173 cm a vysoký 162 cm, výsledkem je obdivuhodně kompaktní příď a vertikálně řešená záď. Toto nevídané uspořádání proporcí přináší všem cestujícím spoustu prostoru. Vynikající je i objem zavazadlového prostoru: až 500 litrů VDA pod zadním platem v pětimístné konfiguraci.
Stvořený pro zjednodušení života
C3 Picasso přináší nový pohled na jednoduchost používání a nabízí snadnou a intuitivní modularitu, umožňující v rekordním čase optimalizovat prostor vozu. Zadní sedadla jsou dělená a jednotlivě je lze posunout o 150 mm, takže se na ně mohou pohodlně usadit osoby všech typů postav. Díky ovladačům v horní části zadních sedadel je lze jednou rukou a jediným pohybem složit. Tato funkce umožňuje ve spojení s mobilní podlahou zavazadlového prostoru vytvořit dokonale rovnou plochu až k opěradlům 1. řady.
Tuto délku lze ještě zvětšit sklopením opěradla sedadla spolujezdce vpředu.
Panoramatický výhled
Místo řidiče nabízí mimořádný periferní výhled, který je umožněn trojdílným čelním sklem s úzkými sloupky, díky čemuž má řidič přehled o celé silnici. Interiér je ze všech stran obklopen okny, takže je plný světla. S panoramatickou střechou může celková prosklená plocha dosáhnout 4,52 m2, je tedy jedna z největších v daném segmentu.
MPV pro gurmány
Radost z řízení nabírá za volantem vozu C3 Picasso nový rozměr, který nemá v segmentu konkurenci.
Díky své kompaktnosti a malému průměru otáčení jde o velice dobře ovladatelný vůz, který si snadno poradí s každou překážkou. Jízdní stabilita na úrovni sedanu umožní zvládnout jízdu na jakékoliv silnici v naprostém klidu.
Vůz C3 Picasso je určený pro všechny typy silnic, už proto, že je vybaven celou řadou úsporných a přitom efektivních motorů. V nabídce jsou dva benzínové motory nové generace VTi 95 a VTi 120 a dále naftové motory HDi 90 a HDi 110 FAP již známých vlastností a výkonů. Úrovně emisí CO2 jsou nízké: u motoru HDi 90 dosahují dokonce jen 125 g/km.
Vůz C3 Picasso vybavený motorem HDi je navíc opatřen logem Airdream®, které označuje vozy modelové řady Citroën, jež jsou nejšetrnější k životnímu prostředí.