Nový Renault Master je tady. Kromě elektrické verze potěší nabídkou čtyř dieselů
Nový Master je k dispozici s nejslabším dieselem od 793.000 Kč. Na konci roku přijde i automatická převodovka.
Od svého uvedení na trh v roce 1980 se vozů Renault Master prodalo více než tři miliony kusů, přičemž všechny byly vyrobeny ve Francii v závodě Batilly u Metz. Nový Renault Master, který je historickým lídrem na evropském i francouzském trhu, je od svého uvedení na trh k dispozici v kompletní nabídce, která pokrývá všechny potřeby (městské i příměstské) a požadavky firemních uživatelů.
Bude se dodávat ve více než 40 karosářských provedeních s nekonečným počtem možných přestaveb. Získává také vylepšené užitečné zatížení elektrické verze až 1,6 tun (v případě 4t verze dostupné později), objem nákladu od 11 do 22 m3, pohon předních nebo zadních kol (dostupné později), nejlepší přístupovou šířku a délku nákladu ve své třídě.
Posun na vyšší úroveň
Nový Master, dodávka nové generace a tvůrce standardů v oblasti spotřeby paliva, inovací a výbavy, je k dispozici ve dvou úrovních výbavy, obě s bohatou standardní výbavou: Advance a Extra.
Motory a ceny
Nový Master je nejúčinnějším vozidlem ve své kategorii s konstrukcí „Aerovan“ a odporem vzduchu (Scx) sníženým o 20 %. Je to také jediné vozidlo ve své třídě, které se vyrábí ve Francii. Všechny verze se pro větší flexibilitu vyrábějí na stejné montážní lince v Batilly. Výroba motorů a převodovek a montáž baterií se rovněž nachází ve Francii, stejně jako 84 % dodavatelů.
Vznětový motor Blue dCi je k dispozici ve čtyřech variantách, všechny s manuální převodovkou, o výkonu 105, 130, 150 a 170 k. Všechny motory přinášejí výrazné zlepšení spotřeby paliva (- 1,5 l/100 km v průměru) i emisí CO2 (- 39 g/km) a udržují dodávku pod hranicí 200 g/km. Na konci roku bude k dispozici 9stupňová automatická převodovka.
Ceny začínají na 793.000 Kč za verzi Advance L2H2 3,3t, dodávanou s motorem Blue dCi 105.
Nový evropský etalon elektrických dodávek, nový Master, je k dispozici také v elektrické verzi ETech se dvěma variantami baterií, 40 kWh (městský dojezd, dostupné později) a 87 kWh (prodloužený dojezd), které uspokojí všechny potřeby díky rekordnímu dojezdu 460 km (dle homologace WLTP).
K dostání za cenu již od 1 170.000 Kč za variantu s prodlouženým dojezdem.
Nový Renault Master se může pochlubit rekordními hodnotami s užitečným zatížením 1.625 kg kompatibilním s řidičským průkazem B, dojezdem přes 460 km (pro verzi L2H2 4T dostupné později) a tažnou silou 2,5 tuny. Spotřeba paliva zůstává díky inovativnímu systému tepelného managementu mírná, s hodnotou WLTP 21 kWh/100 km u verze vybavené baterií o kapacitě 87 kWh. Rychlonabíjení stejnosměrným proudem o výkonu 130 kW zvyšuje dojezd na 229 km za 30 minut. V domácích podmínkách se baterie nabije z 10 % na 100 % za čtyři hodiny pomocí 22 kW AC wallboxu.
Všechny pohonné jednotky s manuální převodovkou je nyní možné objednávat ve Francii, první dodávky jsou naplánovány na září. Verze s automatickou převodovkou by měly dorazit v posledním čtvrtletí roku 2024.