Peugeot E-Traveller pobere 9 osob a ujede až 350 km na jedno nabití
Nechybí ani VIP verze ve stylu obývajícího pokoje s nadstandardní výbavou.
Nový E-Traveller je k dispozici ve dvou délkách: standardní (498 cm) a dlouhé (533 cm). Vůz je vysoký pouze 190 cm, což zaručuje vjezd na většinu parkovišť. Peugeot E-Traveller: Přizpůsobený všem potřebám
Vůz E-Traveller je určen pro profesionální přepravu osob (hotely, kyvadlová doprava, taxislužba atd.) a v závislosti na verzi nabízí 5 až 9 vysoce komfortních sedadel. Provedení VIP má uspořádání ve stylu obývacího pokoje, se čtyřmi nezávislými sedadly proti sobě a s nadstandardní výbavou (třízónová klimatizace, střešní okno s protisluneční clonou atd.).
Peugeot E-Traveller klade důraz na modularitu a praktičnost. Má posuvná a vyjímatelná sedadla, výklopné stolky ve druhé řadě, zabudované roletky atd. Je také skvělým spojencem pro outdoorové aktivity, a to díky systému Advanced Grip Control s funkcí Hill Assist Descent Control.
K dispozici je rovněž E-Expert Combi s až 9 místy a optimalizovanou praktičností. Je určený především pro každodenní přepravu – spolky, kluby apod.
Společným znakem všech nových verzí vozu E-Traveller je mimořádně velkorysý vnitřní prostor, který se díky baterii umístěné pod podlahou nijak nezmenšil. V závislosti na konfiguraci tak může nový E-Traveller převážet až 9 osob, přičemž zavazadlový prostor představuje 1.500 litrů. V případě pětimístné verze se pak jedná o 3.000 litrů. Při 2 nebo 3 osobách na palubě dosahuje objem zavazadlového prostoru až 4.900 litrů. Díky těmto vlastnostem je nový E-Traveller opět o krok dál z hlediska úrovně uživatelské přívětivosti, bezpečnosti a efektivity.
E-Traveller přebírá nový vzhled modelové řady Peugeot, zejména design masky chladiče s aktuálním logem značky uprostřed, dále nové full LED světlomety vytvářející ikonický světelný podpis Peugeot ve tvaru 3 drápů a nárazník optimalizovaný z hlediska ochrany a aerodynamiky pro vyšší účinnost.
Digitální přístrojová deska a velký centrální dotykový displej zaručují bezpečnost a praktičnost při každodenním řízení. Nový volant může být vyhřívaný. Přibylo úložných prostorů, zejména v horní části palubní desky a na středové konzole, a zvětšila se jejich kapacita. Do palubní desky je rovněž zabudován nový praktický a kompaktní ovladač automatické převodovky e-Toggle.
Sedadla jsou opatřena novou látkou nebo perforovanou kůží a boční panely mají nové obložení v odstínu Liquid Palladium.
Nový 100% digitální přístrojový panel s desetipalcovým barevným displejem je součástí standardní výbavy všech verzí E-Traveller. Poskytuje optimalizované a přizpůsobitelné zobrazení základních informací, včetně dat z navigačního systému a údajů týkajících se toku energie a dobíjení.
Nový velký centrální dotykový displej. Nový E-Traveller je standardně vybaven centrálním 10palcovým HD dotykovým displejem pro ovládání audiosystému a online navigace. Pro dokonalý komfort lze pro aktivaci funkcí využít hlasového asistenta „OK Peugeot“.
Kompletní nabídka asistenčních systémů řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti. E-Traveller využívá celou řadu asistenčních systémů řízení, které byly u tohoto nového modelu rozšířeny o adaptivní tempomat.
Kompletní, vysoce výkonná modelová řada vozů s elektrickým motorem poskytuje dojezd až 350 km. Tři jízdní režimy přizpůsobené každodenním potřebám. Nový E-Traveller je opatřen novým, účinnějším elektrickým motorem s maximálním výkonem 100 kW (136 k) a maximálním točivým momentem 260 Nm, který zaručuje optimální výkon od rozjezdu až do nejvyšší rychlosti 130 km/h.
K dispozici jsou tři jízdní režimy: Eco pro největší dojezd, Power pro nevyšší výkon při plném zatížení a Normal. Dvě kapacity baterie nabízejí dojezd až 350 km. Baterie s kapacitou 50 kWh, která je dokonale přizpůsobená každodennímu městskému a příměstskému provozu, zajišťuje dojezd až 224 km. Náročnější požadavky pak řeší baterie s kapacitou 75 kWh a dojezdem až 350 km.
Nový systém rekuperačního brzdění. Pro optimalizaci dojezdu je E-Traveller vybaven novým systémem rekuperačního brzdění, který lze aktivovat ve třech různých úrovních rekuperace pomocí ovladačů umístěných za volantem. Účinné nabíjení. Díky palubní jednofázové nabíječce o výkonu 7,4 kW a třífázové nabíječce o výkonu 11 kW je vůz E-Traveller možno efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu.
Přibližná doba nabíjení: Pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 100 kW: 38 minut v případě baterie 50 kWh, 45 minut v případě baterie 75 kWh (nabití z 5 na 80 %). Přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 4 hodiny 50 minut v případě baterie 50 kWh, 7 hodin 30 minut v případě baterie 75 kWh. Přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 7,4 kW za 6 hodiny 43 minut v případě baterie 50 kWh, 11 hodin 20 minut v případě baterie 75 kWh.