Škoda Enyaq Coupé iV - nové fotografie a zajímavé infografiky | Autanet.cz

Škoda Enyaq Coupé iV - nové fotografie a zajímavé infografiky

Po úspěšném uvedení modelu Škoda Enyaq iV rozšiřuje mladoboleslavská automobilka tuto modelovou řadu o elegantní kupé. Součástí nabídky je také sportovní verze RS. Enyaq Coupé iV má emocionálnější vzhled a navzdory sportovním liniím nabízí zavazadlový prostor o objemu 570 litrů.

ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV nabízí tři výkonové stupně. Výkonové spektrum sahá od 150 kW do 220 kW. Verze ENYAQ COUPÉ iV 80 nabízí pohon zadních kol s elektromotorem na zadní nápravě. Obě výkonnější verze disponují pohonem všech kol s dvěma elektromotory. Díky vynikající aerodynamice s hodnotou součinitele odporu vzduchu cx 0,234 je vůz ještě úspornější a nabízí dojezd více než 540 km v režimu WLTP. Díky krátkým nabíjecím časům je ENYAQ COUPÉ iV skvěle připraven i na dlouhé cesty.


Dva elektromotory, pohon všech kol vozů ENYAQ COUPÉ iV 80x a ENYAQ COUPÉ RS iV Stejnou baterii s kapacitou 82 kWh využívá také verze ENYAQ COUPÉ iV 80x a vrcholný model ENYAQ COUPÉ RS iV. Obě verze disponují pohonem všech kol díky druhému elektromotoru, který je umístěn na přední nápravě. Systémový výkon obou elektromotorů verze ENYAQ COUPÉ iV 80x činí 195 kW. Systémový výkon modelu ENYAQ COUPÉ RS iV je 220 kW. První čistě elektrický vůz RS značky ŠKODA zvládá zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 s a dosahuje maximální rychlosti 180 km/h. Ostatní výkonové verze dosahují maximální rychlosti 160 km/h. Nejvyšší hmotnost přípojného vozidla činí u verzí ENYAQ COUPÉ RS iV a ENYAQ COUPÉ iV 80x 1 400 kg při 8% stoupání. Verze ENYAQ COUPÉ iV 80 může táhnout brzděný přívěs o hmotnosti do 1 200 kg.

Škoda Enyaq Coupé výkony

Nový software umožňuje ještě kratší nabíjecí časy: Dobíjení z 10 % na 80 % kapacity trvá 29 minut

Díky nové verzi softwaru ME 3 umožňuje baterie vozu ŠKODA ENYAQ COUPÉ standardně rychlodobíjení s dobíjecím výkonem až 135 kW. Dobíjení baterie z 10 % na 80 % kapacity modelu ENYAQ COUPÉ iV 80 tak trvá pouhých 29 minut. ENYAQ COUPÉ iV lze také pohodlně dobít doma přes noc pomocí wallboxu ŠKODA iV Charger na střídavý proud s výkonem až 11 kW, přičemž dobíjení trvá 6 až 8 hodin. Podobných nabíjecích časů lze dosáhnout i u veřejných dobíjecích stanic na střídavý proud se stejným maximálním výkonem. Pro tuto variantu nabíjení je vůz standardně vybaven propojovacím kabelem Mennekes. Nabíječka pro 230V zásuvku, která je k dispozici na přání, je kompatibilní se všemi běžnými nabíjecími zásuvkami. Na přání je dále dostupná přenosná nabíječka iV. Jedná se o mobilní řešení s vyměnitelnými propojovacími konektory. V kombinaci s CEE adaptérem umožňuje nabíjení na výkonnějších zásuvkách až do 11 kW. Adaptér Schuko pro domácí zásuvky je k dispozici v rámci příslušenství.

Škoda Enyaq Coupé iV

ENYAQ COUPÉ iV nabízí skvělou aerodynamiku

Na to, že se jedná o vůz s karoserií SUV, se může ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV pochlubit výbornou aerodynamikou s hodnotou součinitele odporu vzduchu cx 0,234, která je ještě nižší než hodnota u vozu ENYAQ iV. Díky tomu je automobil úspornější a nabízí dlouhý dojezd. K této výborné hodnotě přispívají také chytré designové prvky, mezi které patří například aktivní rolo systému chlazení umístěné ve spodním otvoru pro přívod chladicího vzduchu na předním nárazníku a mnoho dalších aerodynamických prvků, které směrují proudění vzduchu kolem karoserie nebo pod vůz. Dalšími prvky jsou aerodynamicky tvarovaný přední nárazník, zakrytá plochá podlaha, vzduchové clony Air Curtain nebo střešní spoiler. K vyšší účinnosti a delšímu dojezdu přispívá na přání dodávané tepelné čerpadlo, které je určeno k vytápění a chlazení interiéru. Adaptivní podvozek DCC k dispozici na přání, nový jízdní režim pro verze s pohonem všech kol Nízké těžiště vozu díky baterii umístěné v podlaze zajišťuje vozu ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV velmi bezpečné jízdní vlastnosti a dobrou ovladatelnost. Na přání je k dispozici sportovní podvozek, který upravuje nastavení pružin a tlumičů. Přední náprava je snížena o 15 mm, zadní náprava pak o 10 mm. Sportovní podvozek a progresivní řízení jsou součástí standardní výbavy verzí ENYAQ COUPÉ SPORTLINE iV a ENYAQ COUPÉ RS iV. Na přání je nabízen také adaptivní podvozek DCC, který neustále vyhodnocuje jízdní situaci a upravuje nastavení tlumičů a řízení. Volbou jízdního režimu lze volit režimy Eco, Comfort, Normal, Sport a Individual. V režimu Individual lze vlastnosti nastavit ještě podrobněji díky posuvné liště. Verze s pohonem všech kol ENYAQ COUPÉ iV 80x a ENYAQ COUPÉ RS iV také nabízí nový jízdní režim Trakce, který je navržený pro jízdu na nezpevněných nebo kluzkých površích. Tento režim zajišťuje konstantní pohon všech kol do rychlosti 20 km/h.

 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce, Škoda Auto

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

249 900 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč