Škoda Yeti na Ženevském autosalonu | Autanet.cz

Škoda Yeti na Ženevském autosalonu

08. 03. 2009
Sdílet článek

Nový Yeti, s nímž Škoda Auto rozšiřuje výrobní program o pátou modelovou řadu, nese typické znaky automobilů Škoda. Pětidveřový vůz o délce 4,2 m je snadno rozeznatelný díky výrazné přídi s charakteristickou maskou chladiče a robustní karoserii s širokými blatníky. Vyvážená koncepce podvozku umožňuje to, co slibuje design: potěšení z jízdy a dynamiku.

Yeti je pokrokové, chytré a kompaktní SUV, kterým Škoda Auto vstupuje do tohoto segmentu. Všem verzím jsou vlastní velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoká agilita. Verze 4×4 navíc nabízí výjimečné vlastnosti při jízdě terénem a velkou tažnou sílu. Vůz bude k dispozici s výkonnými a zároveň úspornými motory, které jsou bez výjimky přeplňované turbodmychadlem. V nabídce jsou dvě benzinové a tři naftové motorizace. Základním agregátem pro vozy s pohonem předních kol je downsizingový benzinový čtyřválec o objemu 1,2 litru.

Yeti nabídne tyto motory:


benzinové:
1,2 TSI/77 kW (pohon předních kol)
1,8 TSI/118 kW (4×4)

naftové:
2,0 TDI CR 81 kW (pohon předních kol, 4×4)
2,0 TDI CR 103 kW (4×4)
2,0 TDI CR 125 kW (4×4)

Funkční design modelu Yeti, který i přes svou robustnost vyzařuje spíše lehkost než mohutnost, pomohl splnit základní požadavky na přehlednost karoserie, zvýšenou polohu sedadel a možnosti variabilního využití vozu. Díky velkému zavazadlovému prostoru o objemu až 1760 litrů zvládne Yeti i náročné přepravní úkoly. Praktický upevňovací systém s posouvatelnými háčky a sítí uspoří čas při ukládání zavazadel a zabrání jejich pohybu za jízdy.

Spojením nízkých hodnot emisí a příznivé spotřeby paliva vytváří Yeti předpoklady pro další úspěšnou existenci třídy SUV. V současných ekonomických i ekologických podmínkách přináší vůz odpověď na otázky, které v této oblíbené a stále rostoucí třídě vyvolává stoupající ekologické povědomí.

 




Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč

Renault Kangoo

Rok výroby 2019

219 900 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč

Ford Kuga

Rok výroby 2014

269 000 Kč