Test ojetiny: BMW 330d Luxury Edition
Generace F30 spatřila světlo světa v roce 2011 a svým odklonem od tradičních hodnot značky okamžitě způsobila rozruch. Musím se přiznat že ani já jsem designu zvlášť přední části moc neporozuměl. Po letech se ale člověku auto trochu okouká a jeho design si takzvaně sedne.
A dnes? Zvlášť v testované edici luxury mi Trojka svým konzervativním pojetím připomíná éru tolik milovaných „39tek“. Vždyť jednu koneckonců i mám. A to byla auta!
Pokud s Bavoráky jezdíte, cítíte se uvnitř hned jako doma. Rozvržení palubní desky, pozice za volantem nebo tvar předních sedadel (a pozor - příjemná jsou i ta základní), to všechno je perfektní. Jenomže s materiály už to zase tak slavné není. Předchozí generace s podobným nájezdem ani omylem nevrže, ale náš vůz?
Vůbec se nedivím, že v případech, kdy tahle auta jezdila jako firemní a nejsou ani zdaleka tak opečovávaná jako „Trojka“ v našem případě, může F30 leckomu připadat jako stočená popelnice. Prošoupaná tlačítka či snad drolící se volant? V minulosti nemyslitelné…
V interiéru tedy žádný med, ale jak celý test dopadne? A který motor byste pod kapotu měli z hlediska spolehlivosti chtít? Užijte si náš dnešní test bazarového BMW řady 3!