Test ojetiny: Opel Insignia OPC 2013 je plnotučnou sportovkyní
Opel se při vývoji Insignie potácel ve vysloveně rudých číslech a na lehčí konstrukci vozu už zkrátka nezbyly prostředky. Inženýři se ale přesto snažili a jejich snaha nevyšla nazmar. Insignia v roce 2009 získala titul evropského auta roku. A jak po letech jezdí její ostrá verze?
Opel Insignia OPC se od běžných verzí výrazně odlišuje. Ať už jde o šavlí zuby v přední masce, které připomínají pravěkého tygra, fenomenální přední sedadla Recaro, nebo kompletní výfuky Remus, díky kterým už po prvním nastartování víte, že máte co dočinění s něčím neobyčejným.
Ostatně jak by také ne. Pominu-li bájný Lotus Omega, který měl do sériové Omegy opravdu daleko, je Insignia OPC s výkonem 325 koní nejsilnějším modelem v historii automobilky.
A jak se s plnotučným turbomotorem v Insignii jezdí? Navzdory její hmotnosti je to možná lepší, než čekáte. Ostatně svezte se v dnešním videotestu se mnou. Garantuji vám, že nudit se rozhodně nebudete!