Třídveřový Hyundai i20 – již brzy! | Autanet.cz

Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!

24. 07. 2009
Sdílet článek

Značka Hyundai rozšiřuje na konci července svoji nabídku vozů v segmentu B a uvádí na trh novou karosářskou variantu modelové řady i20. Třídveřový model, který měl světovou premiéru v březnu 2009 na autosalonu v Ženevě, nabídne v porovnání s konkurencí za atraktivnější ceny vyšší úroveň výbavy a hospodárnosti.


Třídveřová varianta i20 doplňuje uvedené pětidveřové hatchbacky z ledna letošního roku. V nabídce je ve čtyřech stupních výbavy – Classic, Classic Plus, Comfort a Style, z nichž všechny představují velmi konkurenceschopnou nabídku, která na všech evropských trzích překonává klíčové rivaly.
  • Vynikající poměr mezi  cenou a hodnotou
  • V základní výbavě již 6 airbagů, ABS+EBD a další
  • Cena od 219.900 Kč vč. DPH
  • 5ti-letá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů
  • 5 hvězdiček v Euro NCAP
 
Celkovou přitažlivost vozů i20 zvyšuje bezpečnostní výbava, která představuje špičku ve své třídě, což začátkem letošního roku potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti typu i20 v nezávislých testech organizace Euro NCAP. Jak je patrné ze standardní výbavy, je bezpečnost pro značku Hyundai rozhodující prioritou. Airbag řidiče, airbag spolujezdce, přední boční airbagy a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla, ABS + EBD, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech nechybí u žádné z variant – detailní ceník včetně výbav je v příloze této TZ.
Kromě bezkonkurenčního poměru hodnota/cena nabízí model i20 svým majitelům také velmi nízké provozní náklady, a to díky velmi příznivé spotřebě a nízkým emisím CO2. Zřejmě nejprodávanějším motorem se stane zcela nový zážehový čtyřválec ‘Kappa’, který dává při zdvihovém objemu 1,2 litru největší výkon 57,2 kW/78 k. Tato pohonná jednotka je lehčí a hospodárnější, než jsou motory klíčových konkurentů. Emise CO2 motoru Kappa s hodnotou jen 124 g/km jsou až o 15 g/km nižší než u většiny konkurentů a spotřeba v kombinovaném režimu je pouze 5,2 l/100 km. Hyundai i20 zůstává na vrcholu své třídy i ve verzi se vznětovým motorem vlastní konstrukce. Zdvihový objem 1,4 litru u tohoto vznětového motoru postačuje k dosažení velmi slušného výkonu 55 kW/75 k. Ještě působivější jsou ovšem hodnoty emisí CO2 116 g/km a kombinovaná spotřeba nafty 4,4 l na 100km.
 
Majitelé třídveřových modelů i20 budou rovněž těžit z výhod pětileté (5) záruky, kterou Hyundai poskytuje na tento model bez omezení počtu ujetých kilometrů.
 
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, poznamenal: „V této obtížné finanční situaci hledají spotřebitelé stále víc značku, které mohou důvěřovat. Očekávají, že jim nabídne spolehlivá a kvalitní vozidla za dostupné ceny. Hyundai se v Evropě stává stále více uznávanou značkou, která tyto základní požadavky plní, a třídveřová verze i20 obohacuje naši silnou produktovou řadu kompaktních a hospodárných vozů, navržených speciálně pro evropské řidiče. Výhoda lepšího poměru mezi výkonem a cenou v porovnání s konkurencí přispívá k dalšímu růstu našeho podílu na trhu.“
 
Společnost Hyundai dosáhla během prvních pěti měsíců roku 2009 tržního podílu v Evropě ve výši 2,3 % oproti 1,7 % ve stejném období minulého roku.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Hyundai Motor Czech

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Renault Kangoo

Rok výroby 2019

219 900 Kč

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč