Dobrá zpráva pro rodiny: nový Peugeot Rifter přijíždí nejen jako elektromobil ale i dostupný diesel | Autanet.cz

Dobrá zpráva pro rodiny: nový Peugeot Rifter přijíždí nejen jako elektromobil ale i dostupný diesel

Kromě elektrické verze s dojezdem 340 km může Rifter pohánět vznětový čtyřválec a ve verzi N1 i benzínový tříválec.

Elektrický e-Rifter v základní výbavě Allure přijde na 905.000 Kč, diesel 1.5 BlueHDi o výkonu 75 kW spojený s šestirychlostním manuálem na 585.000 Kč. Silnější verze vznětového čtyřválce (96 kW) je dostupná pouze ve spojení s vyšší výbavou s cenovkou 715.000 Kč. Za prodlouženou verzi Long se u elektrické verze připlácí 25 tisíc korun, stejně tak u dieselu ve výbavě GT. Zajímavostí je fakt, že provedení Long můžete mít i ve silnějšího dieselu a manuální převodovky. Rifter s homologací N1 je dostupný s benzínovým tříválcem a manuální převodovkou s cenou od 525.000 Kč.


Peugeot Rifter posouvá efektivitu o další krok dál. Nový Rifter dokazuje svou všestrannost, přizpůsobivost různým uživatelským potřebám a schopnost nabídnout zákazníkům při každodenních jízdách příjemné prostředí v moderním a komfortním interiéru.

Nový Peugeot Rifter dále posiluje své přednosti, pro které si získal přízeň klientů. Jeho design je ještě výraznější a evokuje dobrodružný charakter vozu. Jeho nové technologie zvyšují potěšení z jízdy. Dalšími argumenty jsou pohodlná, prostorná a modulární kabina, vysoká úroveň technologické výbavy, požitek z jízdy a atraktivní vnější vzhled.

Elektrická verze e-Rifter s dojezdem až 340 kilometrů je důležitou součástí strategie značky Peugeot z hlediska elektrifikace značky. Produktová nabídky automobilky Peugeot je již nyní nejširší ze všech evropských výrobců a zahrnuje 9 osobních a 3 lehké užitkové vozy.

Nový Peugeot Rifter přináší nový design a současně si zachovává své výrazné a svalnaté tvary a typické prvky, které jsou základem jeho dobrodružného charakteru.

Rifter má nyní dynamičtější přední část, jejímž hlavním charakteristickým prvkem je nová maska chladiče s aktuálním logem Peugeot uprostřed. Po stranách ji obklopuje symbolický světelný podpis značky ve tvaru tří drápů.

Výrazný styl vozu Rifter ještě umocňují nové odstíny karoserie Zelená Sirkka a Modrá Kiama. Ty pomáhají zvýraznit velkorysé tvary vozidla, které se díky širokým podběhům kol, impozantním bočním ochranným lištám, střešním nosičům a vysoké světlé výšce hodí i pro jízdu v náročnějším terénu.

Rifter nabízí zcela novou palubní desku, která poskytuje vynikající ergonomii a kvalitní zpracování. Jejím základem je ikonický Peugeot i-Cockpit® a v její horní střední části se nachází zcela nový desetipalcový dotykový displej s vysokým rozlišením.

Sedadla jsou potažena novou světle šedou látkou, která vnáší do interiéru útulnost a jas a která ladí s novými materiály v kabině. Velkorysá prosklená plocha kabinu ještě více prosvětluje, k čemuž přispívá i legendární multifunkční střecha Zénith a její četné odkládací prostory.

Peugeot Rifter je všestrannější než kdykoli předtím. Díky novým technologiím a mimořádně přizpůsobivému interiéru dokáže splnit veškeré potřeby uživatelů. Větší potěšení z jízdy díky technologicky vyspělejšímu systému Peugeot i-Cockpit® Nový Rifter je vybaven novým 100% digitálním desetipalcovým barevným přístrojovým panelem s optimalizovaným a přizpůsobitelným zobrazením základních informací, včetně informací z navigačního systému a dat týkajících se toku energie a dobíjení. Nový velký středový desetipalcový HD dotykový displej pro ovládání audiosystému a navigace. Nový kompaktní, kůží potažený a vyhřívaný volant s integrovanými ovladači pro ještě větší potěšení z řízení. Nové špičkové technologie pro optimální bezpečnost Kompletní nabídka asistenčních systémů řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti, aj. Rifter využívá 18 asistenčních systémů, které byly u tohoto nového modelu rozšířeny o adaptivní tempomat.

Vylepšený parkovací asistent s 12 senzory vepředu i vzadu a také se systémem VisioPark 180°, který je nyní vybavený zadní parkovací kamerou s vysokým rozlišením.

Nový Rifter je k dispozici ve dvou verzích s 5 a 7 sedadly v obou délkách: Standard (440 cm) a Long (475 cm). Verze Long přidává na délce jak z hlediska rozvoru, tak i převisu, a poskytuje tak ještě více prostoru uvnitř vozu. Jednotlivá sklopná sedadla. Ve druhé řadě jsou tři samostatná sedadla, která jsou sklopná do podlahy.

Snadné nakládání a vykládání. Rifter má dvoje posuvné boční dveře a velké zadní víko s otevíracím oknem, které je v tomto segmentu jedinečné.

Velkorysý užitečný objem. Zavazadlový prostor nabízí objem od 775 litrů pod zadním platem u pětimístné verze v délce Standard až po 4 000 litrů ke stropu se sklopenými sedadly u verze Rifter Long. Úložných prostor je dostatek, v závislosti na verzi až 186 litrů. Přepravu dlouhých předmětů usnadňuje možnost sklopit sedadlo spolujezdce. U elektrické verze je díky umístění baterií pod podlahou vozu objem zavazadelníku i vnitřní objem vozu zachován.

Nabídka modelu Rifter zahrnuje také cenově příznivější model s homologací N1. I ten je dostupný ve dvou délkách (Standard a Long) a je nabízen ve dvou úrovních výbavy (Active a Allure).

Nový Rifter nabízí nejnovější technologie Peugeot, zejména pak z hlediska 100% elektrického pohonu, tak z hlediska konektivity.

Dojezd až 340 km. Snaha o zvýšení celkové účinnosti vozu umožnila zachovat stejnou úroveň výkonu – maximální rychlost 135 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s – a zároveň zlepšit dojezd, který nyní činí až 340 km.

Potřebný výkon ve třech jízdních režimech. Peugeot E-Rifter nabízí maximální výkon 100 kW (136 k) a maximální točivý moment 270 Nm. K dispozici jsou vždy tři jízdní režimy: Eco pro maximální dojezd, Power pro maximální výkon při plném zatížení a Normal.

Nový systém rekuperačního brzdění. Pro optimalizaci dojezdu je nový E-Rifter vybaven systémem rekuperačního brzdění, který lze pomocí ovladačů za volantem aktivovat ve třech různých úrovních. Jedná se o funkci, která je na trhu ojedinělá.

Nový E-Rifter je nyní vybaven tepelným čerpadlem. To zvyšuje komfort cestujících a zároveň pomáhá optimalizovat účinnost, a tím i dojezd.

Efektivní dobíjení. Díky palubní nabíječce o výkonu 7,4 kW a – za příplatek – třífázové nabíječce o výkonu 11 kW lze 50kWh baterii vozu E-Rifter efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu. Stejnosměrné nabíjení je možné až do výkonu 100 kW.

Přibližné doby nabíjení: Veřejná rychlodobíjecí stanice 100 kW: 30 minut (nabití z 0 na 80 %). Wall Box 11 kW: úplné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 3 hodiny. Wall Box 7,4 kW: úplné nabití pomocí palubní nabíječky 7 kW za 7,5 hodiny. Zesílená domácí zásuvka 16 A: úplné nabití za přibližně 15 hodin.

Peugeot Rifter může být poháněn také benzínovým či dieselovým motorem. Základ nabídky tvoří benzínový 1.2 PureTech 110 MAN6, který je dostupný výhradně pro vozy s homologací N1 ve výbavě Active. Dále klient může zvolit dieselový čtyřválec BlueHDi ve výkonových variantách 100 nebo 130 k, přičemž výkonnější z nich je k dispozici i s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8.

Velký středový dotykový displej. Nový Rifter je standardně vybaven desetipalcovým barevným středovým dotykovým displejem s HD rozlišením. K ovládání hlavních funkcí lze využít hlasového asistenta „OK Peugeot“.

Peugeot i-Connect® a Peugeot i-Connect® Advanced. Systém Peugeot i-Connect® nabízí komplexní a velmi rychlou konektivitu díky funkci bezdrátového zrcadlení (Apple CarPlay/Android Auto). Technologický zážitek je kompletní s volitelným systémem Peugeot i-Connect® Advanced, který je navíc vybaven výkonnou online navigací TomTom. Aktualizace systémů probíhají „over the air“.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2018

549 900 Kč

Peugeot 208

Rok výroby 2022

340 000 Kč

Škoda Karoq

Rok výroby 2020

475 000 Kč