Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem

29. 04. 2004
Sdílet článek
Fotbalista Borussie Dortmund a opora národního týmu Jan Koller se stal novou mediální tváří společnosti AAA AUTO. Rozsáhlá reklamní kampaň s novou celebritou začne dnem vstupu České republiky do EU. V první části kampaně se Jan Koller objeví na titulní stránce "Magazínu AAA AUTO", zaměřenému na motoristickou problematiku spojenou se vstupem naší země do EU. Magazín v půlmilionovém nákladu vyjde 2.5. jako příloha Nedělního Blesku. Druhá část imageové kampaně začne před šampionátem EURO 2004 a podpořena bude v TV, tisku, rozhlase i na billboardech. Jan Koller bude mediální osobností AAA AUTO nejméně do února 2005. Zdroj: AAA AUTO a.s.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Mazda 2 1,3i KLIMA ALU
Rok výroby
2008
85 000 Kč

Mazda 2 1,4 i PO SERVISU,SUPER STAV
Rok výroby
2007
58 900 Kč

Mazda 2 1,3
Rok výroby
2007
58 000 Kč