Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem | Autanet.cz

Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem

29. 04. 2004
Sdílet článek


Fotbalista Borussie Dortmund a opora národního týmu Jan Koller se stal novou mediální tváří společnosti AAA AUTO. Rozsáhlá reklamní kampaň s novou celebritou začne dnem vstupu České republiky do EU. V první části kampaně se Jan Koller objeví na titulní stránce "Magazínu AAA AUTO", zaměřenému na motoristickou problematiku spojenou se vstupem naší země do EU. Magazín v půlmilionovém nákladu vyjde 2.5. jako příloha Nedělního Blesku. Druhá část imageové kampaně začne před šampionátem EURO 2004 a podpořena bude v TV, tisku, rozhlase i na billboardech. Jan Koller bude mediální osobností AAA AUTO nejméně do února 2005. Zdroj: AAA AUTO a.s.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů
Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze

Tipy z autobazarů

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Mercedes-Benz EQE

Rok výroby 2023

1 635 000 Kč

Škoda Fabia

Rok výroby 2009

68 000 Kč

Audi Q5

Rok výroby 2019

629 000 Kč