Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) | Autanet.cz

Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

06. 05. 2010
Sdílet článek

Poslední generace Mazdy 6 má za sebou pouhé dva roky existence- a už se dočkala modernizace... Facelifting se dotknul přídě i zádě, díky modifikacím na podvozku se dále zlepšily jízdní vlastnosti a nový je i benzínový dvoulitr

Aniž bychom chtěli optické změny bagatelizovat, tak i trénovanému oku dá celkem práci odhalit nový přední nárazník, výraznější masku chladiče či modifikované zadní svítilny. To už si spíše zákazník v prospektu povšimne čtyř zcela nových barev, nového designu litých kol a při testovací jízdě i lepšího odhlučnění.


Největší novinkou této modernizace je bezesporu benzínový dvoulitr 2,0 MZR-DISI. Jak z jeho označení vyplývá- využívá moderní technologie přímého vstřiku do válců, čímž se zvýšil výkon o 6 kW na hodnotu 114 kW a zároveň se nepatrně snížila spotřeba na hodnotu 6,9 l/100 km. Těžko říct, jestli se výrobcem udávaná čtyřprocentní úspora emisí CO2 vůči předešlému motoru dá přisuzovat novému účinnějšímu katalyzátoru, umístěnému pro co nejrychlejší dosažení provozní teploty těsně za výfukové svody, nebo jednoduše těžšímu (ekonomickému) zpřevodování, které se objevilo i u dosavadních motorů 1,8 a 2,5 MZR.
K novému dvoulitru lze alternativně objednat i pětirychlostní automatiku Activematic s upraveným (účinnějším) měničem točivého momentu.

Naftový 2,2 MZR-CD (dodává se ve výkonech 95, 120 a 132 kW) má nově pozměněné časování vstřiků, jiný tvar pístů a díky zmenšenému objemu recirkulovaných výfukových plynů se mu i lépe „dýchá“. Všechny motory samozřejmě plní Euro 5.

Podvozek modernizované Mazdy 6 má přepracované uložení stabilizátorů, vzadu jsou použity tlumiče s odlišnou charakteristikou útlumu a kratší pružiny, což se pozitivně projevilo na stabilitě vozu i přenosu vibrací na karosérii. Došlo i na brzdy, které sice nadále mají jednopístkové třmeny, ale větší kotouče s průměrem 299/280 mm (vpředu/vzadu).

Výbavy:
CE: např. 6x airbag, ABS+EBD+EBA+DSC+TCS, centrál na DO, el. okna vpředu i vzadu, el. zrcátka, manuální klimatizace, dělená sedadla, elektrický posilovač řízení, částicový filtr (u dieselů), ocelová 16“ kola, audio s CD/MP3 a 4 repro, tónovaná skla

TE:
proti CE navíc dešťový senzor, vyhřívaná vnější zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, audio s CD/MP3 a 6 repro, AUX konektor, automatická klimatizace-dvouzónová, kožený volant/řadící páka/ruční brzda, středová opěrka vpředu, 17“ litá kola

TE Plus:
proti TE navíc adaptivní bixenonové světlomety, kontrola tlaku v pneumatikách, audio Bose s měničem na 6 CD/ MP3 a 8 repro, Bluetooth, parkovací senzory vpředu i vzadu

GTA:
proti TE Plus navíc bezklíčový vstup a startování, sportovní přední sedadla, palubní přístroje ve stylu black-out, karbonový dekor interiéru, 18“ litá kola, zatmavená zadní skla

GTA Plus:
navíc kožené čalounění, elektricky nastavitelná přední sedadla, navigace DVD s dotykovou obrazovkou

>>>>>Ceny modernizované Mazdy 6 zde<<<<<


Nejdůležitější údaje:
1,8 MZR: 1798 ccm, 88 kW při 5500/min., 165 N.m při 4300/min., 5 st. převodovka, 196 km/h, 0-100 km/h za 11,4 s., spotřeba 6,4 l/100 km.
2,0 MZR-DISI: 1999 ccm, 114 kW při 6200/min., 193 N.m při 4500/min., 6 st. převodovka (5 st. automat), 217 (208) km/h, 0-100 km/h za 10 (10,9) s., spotřeba 6,9 (7,6) l/100 km.
2,5 MZR: 2488 ccm, 125 kW při 6000/min., 226 N.m při 4000/min., 6 st. převodovka, 220 km/h, 0-100 za 8,1 s., spotřeba 8,0 l/100 km.

2,2 MZR-CD (95 kW): 2184 ccm, 95 kW při 3500/min., 340 N.m při 1800-2600/min., 6 st. převodovka, 195 km/h, 0-100 za 10,7 s., spotřeba 5,2 l/100 km.
2,2 MZR-CD (120 kW): 2184 ccm, 120 kW při 3500/min, 360 N.m při 1800-3000/min, 6 st. převodovka, 212 km/h, 0-100 za 8,9 s., spotřeba 5,4 l/100 km.
2,2 MZR-CD (132 kW): 2184 ccm, 132 kW při 3500/min., 400 N.m při 1800-3000/min., 6 st. převodovka, 218 km/h, 0-100 za 8,5 s., spotřeba 5,4 l/100 km.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Marek Oborník, foto Mazda

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč

Cupra Formentor

Rok výroby 2022

1 258 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč