Mazda CX-80 představena. Vrchol nabídne šestiválec a sedm míst | Autanet.cz

Mazda CX-80 představena. Vrchol nabídne šestiválec a sedm míst

Dnes se na evropském trhu představuje zbrusu nová Mazda CX-80 se třemi řadami sedaček.

Po modelu CX-60 se Mazda CX-80 stává druhým zástupcem třídy Large Product v Evropě. Ze všech evropských vozů automobilky nabízí nejvíce prostoru a stává se tak vlajkovou lodí Mazdy v celém regionu.


Nejnovější Mazda ctí zásady jedinečného designového stylu Kodo. Návrháři se soustředili na eleganci a čistotu v minimalistickém japonském estetickém stylu, který odmítá jakékoli zbytečné prvky. Výsledkem unikátní práce designérů a mistrovských řemeslníků je vůz, z nějž doslova dýchá japonská řemeslná kvalita – jinde než v Japonsku by vzniknout nemohl.

Na délku měří nový model skoro pět metrů a rozvor přesahuje 3 m, Mazda CX-80 je tedy delší a vyšší než oblíbený typ CX-60 a má výrazně větší rozvor. Dvě naplocho sklápěcí sedačky ve třetí řadě umožňují uspořádat druhou řadu ve třech variantách, například se dvěma oddělenými sedadly a středovou konzolou, kterou lze případně nahradit průchodem do třetí řady.

Kromě toho je Mazda CX-80 nabitá moderní technologií, jak se na vlajkovou loď na evropském trhu sluší. Mimo jiné nabízí tři nové funkce: hlasové ovládání přes asistenční službu Alexa, nový hybridní navigační systém s výhodami offline i online služeb a také funkci Trailer Hitch View, která využívá středový displej a vyspělou grafiku k určení polohy vozidla vůči přívěsu.

Mazda CX-80 je hned od zahájení prodeje k dispozici se dvěma pohonnými jednotkami. Tou první je PHEV e-Skyactiv, kombinace benzinového čtyřválce s elektromotorem, což znamená špičkový výkon a zároveň ekologické provedení. Druhou variantou je výkonný inline naftový šestiválec e-Skyactiv D s mild-hybrid systémem Mazda M Hybrid Boost 48 V, s mimořádně nízkými emisemi a na poměry své kategorie i nízkou spotřebou.

Mazda cx-80 interior

e-Skyactiv PHEV má celkový systémový výkon 327 koní a točivý moment 500 Nm. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 6,8 s, nejvyšší rychlost dosahuje 195 km/h, dojezd elektromotoru činí 60 km. Po ekologické stránce je mimořádně kvalitní, má spotřebu paliva podle standardu WLTP 1,6 l / 100 km a emise CO2 jen 36 g/km. Jednotka e-Skyactiv D má výkon 254 koní, z nuly na 100 km/h zrychlí za 8,4 s a maximální rychlost dosahuje 219 km/h. Průměrná spotřeba podle standardu WLTP dosahuje 5,7–5,8 l / 100 km, emise CO2 činí 148–151 g/km.

mazda cx-80 plug-in hybrid

Obě pohonné jednotky fungují v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou a systémem Mazda i-Activ All-Wheel Drive. Technologie Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) umožňuje výběr mezi čtyřmi jízdními režimy (a v případě PHEV i režimem EV), což znají již uživatelé modelu CX-60.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč

Ford Kuga

Rok výroby 2014

269 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč