Na nový Renault Mégane GrandCoupé stačí půl milionu | Autanet.cz

Na nový Renault Mégane GrandCoupé stačí půl milionu

Přesně 460 000 Kč stačí na základní verzi modelu Mégane GrandCoupé. Získáte tím vůz ve výbavě ZEN poháněný benzínovou třináctistovkou TCe o výkonu 103 kW, která je spojená s šestirychlostním manuálem. Pokud přihodíte 26 tisíc korun, můžete mít diesel 1.5 dCi s výkonem 115 koní, který se chlubí průměrnou spotřebou 4,6 l/100 km.

Automatická převodovka je dostupná až od druhé výbavy INTENS, přičemž za ni vždy oproti manuálu připlatíte 52 tisíc korun.


  • Interiér je modernizován 10,2palcovým přístrojovým štítem a 9,3palcovou obrazovkou multimediálního systému Renault EASY LINK.
  • Je vybaven nejnovějšími technologiemi, novými asistenty řízení pro klidnější jízdu a účinným zážehovým motorem 1,0 TCe (k dispozici později).
  • Nový Renault MÉGANE GrandCoupé je součástí obnovy rodiny MEGANE. V Turecku, kde se vyrábí, zaznamenal skutečný úspěch a od začátku roku 2021 se bude prodávat v téměř třiceti zemích.

Mégane GrandCoupé vysoce oceňují zákazníci, kteří hledají elegantní sedan v segmentu C. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se ho prodalo 200 000 kusů. Prodává se v bezmála třiceti zemích, což přispívá k rozvoji značky Renault na mezinárodní úrovni. Nový Mégane GrandCoupé má propracovanější design a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy.  Prosazuje svůj styl a zvyšuje svoji atraktivitu pro náročné zákazníky.

Elegantnější a propracovanější design

Součástí nového Mégane GrandCoupé jsou 100% LED světlomety LED Pure Vision, které zajišťují dokonalé osvětlení vozovky, přičemž disponují typickým světelným podpisem Renault ve tvaru písmene C.

Vpředu se nachází nový nárazník a nová maska chladiče s chromovanými prvky. Pro lepší aerodynamiku jsou nově v přední části podběhů kol vzduchové deflektory. Po stranách je Nový Mégane GrandCoupé vylepšen novým designem blatníků a podsvícenými klikami dveří.

ceník renault megane grandcoupe

Nový Mégane GrandCoupé je k dispozici v sedmi barvách exteriéru, včetně nového laku Šedá Highland. K dispozici jsou také nová kola od 16 do 18 palců.

Ergonomický, modernizovaný a pohodlný interiér

Nový Mégane GrandCoupé je vybaven digitálním přístrojovým štítem o úhlopříčce až 10,2 palce. Jeho součástí je možnost replikace navigace, která velmi intuitivním způsobem personalizuje zážitek z jízdy.

Dále je v palubní desce zabudována (v závislosti na úrovni výbavy) nová 9,3palcová multimediální obrazovka. Prostřednictvím svého nového multimediálního systému připojeného k Renault EASY LINK nabízí všechny funkce navigace a infotainmentu a také nastavení MULTI-SENSE. Pro větší ergonomii jsou ovládací prvky asistentů řízení seskupeny na volantu a ovládací prvky na středové konzoli jsou přístupnější

Nový Mégane GrandCoupé je dále vybaven bezrámečkovým elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem a chromovanými prvky na ovládacích prvcích klimatizace. Interiér je doladěn novým čalouněním. Elektricky nastavitelné sedadlo (k dispozici volitelně) nyní umožňuje řidiči zaujmout pohodlnější polohu při řízení.

Personalizovaný zážitek z jízdy

Multimediální systém Renault EASY LINK, který těží z nového, plynulejšího a intuitivnějšího rozhraní, lze používat jako chytrý telefon a integruje rozpoznávání hlasu, telefonování s kompatibilitou Android Auto a Apple CarPlay, jakož i navigaci s vyhledáváním adres Google, cen paliva a dopravních informací v reálném čase. Prostřednictvím nabídky Renault EASY CONNECT umožňuje aplikace pro chytré telefony MY Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.

Technologie Renault MULTI-SENSE, se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense – v závislosti na motoru), se stále vyvíjí, aby byl zážitek z jízdy ještě více pohlcující. Mezi nové funkce patří vylepšená ergonomie pro větší intuitivnost a zjednodušené nastavení, nové barvy ambientního osvětlení a aplikace R-Sound pro zvuk motoru.

Přístrojový štít (7 a 10,2 palce) nabízí přizpůsobitelný displej, který lze přizpůsobit pomocí widgetů, jako je spotřeba paliva v režimu Eco a výkon v režimu Sport.

Noví pomocníci při řízení pro větší bezpečnost

Nový Mégane GrandCoupé obsahuje nové pomůcky při řízení, díky nimž je řízení bezpečnější a příjemnější:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla.
  • Systém aktivního nouzového brzdění je vylepšen o detekci chodců. Maximalizuje bezpečnost tím, že řidiče upozorní na nebezpečnou situaci a pokud ten nezareaguje, může samovolně zabrzdit.
  • Systém Rear Traffic Alert - upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání - rozpozná blížící se překážku a upozorní řidiče při couvání.

Dále byla pro větší pohodlí ve městě vylepšena funkce parkovací brzdy Auto-Hold, která umožňuje řidiči zůstat stát s uvolněnou brzdou. Nový Mégane GrandCoupé i nadále obsahuje pomůcky, které zajišťují bezpečnější a pohodlnější jízdu, jako je varování před opuštěním jízdního pruhu, systém sledování únavy řidiče a systém sledování mrtvého úhlu.

Řada motorizací vylepšených o 1.0 TCe

Nový Mégane GrandCoupé nabízí širikou škálu motorů, přizpůsobených mnoha různým způsobům využití ze strany zákazníků a kompatibilních s novými předpisy stanovenými normou Euro 6D FULL:

  • Z benzinových motorizací je zde zcela nový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 114 k (s manuální převodovkou) optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2 (k dispozici později).

Motor 1.3 TCe, který je vybaven filtrem pevných částic, je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 140 k (s šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.

  • Naftový motor 1,5 Blue dCi bude k dispozici ve verzi s výkonem 115 k (se šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC).

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

349 000 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

539 000 Kč

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2019

649 900 Kč