Nová Toyota Hilux je ještě schopnější, v prodeji bude koncem roku | Autanet.cz

Nová Toyota Hilux je ještě schopnější, v prodeji bude koncem roku

Nezastavitelný Hilux od své premiéry v roce 1968 prokázal svoji neporazitelnost, ať při úspěšném dobývání severního pólu, zdolávání sopek Islandu, překonávání Antarktidy či vítězné jízdě na Rallye Dakar v roce 2019. Nový model teď má ještě výkonnější pohonnou jednotku 2,8 litru, vylepšené schopnosti na silnici i v terénu a luxusnější vzhled.

S moderní a stylovou výbavou se nyní více zaměřuje na stále početnější skupinu evropských zájemců, kteří preferují vůz k univerzálnímu nebo volnočasovému využití.


Nový vrcholný stupeň výbavy 'Invincible' nabízí zákazníkům specifické stylistické ztvárnění a luxusní prvky výbavy bez nutnosti obětovat cokoli z tradiční nezničitelnosti, robustnosti a legendární kvality, odolnosti a spolehlivosti (QDR), tedy vlastností, pro které si pick-up Hilux získal mimořádnou oblibu po celém světě.

Maximální nosnost jedné tuny se nyní vztahuje na všechna karosářská provedení Toyoty Hilux s pohonem všech kol (Single Cab, Extra Cab a Double Cab) a povolená hmotnost přívěsu až 3,5 t zůstává nadále zachována u verze Double Cab s pohonem všech kol.

new toyota hilux

Design a palubní technologie

Kompletní přepracování se dotklo čelní partie nové Toyoty Hilux, která se pyšní smělou a suverénní trojrozměrnou maskou chladiče a provedením předního nárazníku, což se ostatně odráží v nepřehlédnutelném vzhledu tohoto pick-upu na silnicích, kde zaujme robustním postojem s důrazem na odolný naturel i chuť poprat se s jakýmkoli terénem.

Nové markantní ztvárnění exteriéru dále (na přání) podtrhují nově upravená přední a zadní LED světla, nové provedení 18" litých kol s broušenými povrchy a černým lakem nebo rozšíření nabídky o dva nové odstíny karoserie – metalickou červenou Emotional II a bronzovou Oxide.

Z modernizovaných prvků interiéru jmenujme nové provedení panelu sdružených přístrojů před řidičem nebo novou 8" obrazovku infotainmentu, která je zabudována do středového panelu a nabízí i mechanická tlačítka a kruhové ovladače pro snazší ovládání za všech jízdních podmínek. Vylepšený multimediální systém přináší rychlejší software i odezvu obrazovky a podporuje technologie Apple CarPlay i Android Auto pro integraci chytrých telefonů.

Široký seznam výbavy zahrnuje bezklíčový nástup do vozidla a spouštění motoru tlačítkem, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo prémiový audiosystém JBL s 9 reproduktory vč. osmikanálového zesilovače o výkonu 800 W a technologie Clari-Fi.

Exkluzivní charakter nové řady Hilux si zákazníci budou moci ještě vylepšit mnoha různými prvky z nabídky příslušenství pro uzpůsobení vozidla vlastním požadavkům, ať již pro pracovní účely nebo trávení volného času. Jedná se např. o sportovní rám s plastovou ochranou, elektricky ovládaný hliníkový rolovací systém, uzamykání výklopné zádě, pevnou nástavbu nebo 12V napájení v prostoru korby.

Pohonné jednotky

Nabídku pohonů pro nový Hilux rozšiřuje nový a výkonnější vznětový agregát 2,8 litru / 204 koní, propůjčující pick-upu od Toyoty v daném segmentu vysoce konkurenceschopné parametry.

Nový motor s maximem točivého momentu 500 Nm umožňuje Toyotě Hilux zrychlovat z místa na 100 km/h za pouhých 10,0 s (o 2,8 s rychleji než s dosavadní jednotkou 2,4 litru), zatímco průměrná spotřeba paliva činí 7,8 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 204 g/km.

Nová pohonná jednotka 2,8 litru, cílící na ty nejnáročnější zájemce o Hilux k univerzálnímu nebo volnočasovému využití, bude k dispozici pro karosářské varianty Extra Cab a Double Cab, včetně možnosti volit mezi šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou v kombinaci s pohonem všech kol.

Jízdní dynamika

Cílem konstruktérů nové Toyoty Hilux bylo zachovat již legendární terénní schopnosti vozu při současném zlepšení cestovního pohodlí na silnici. Ve snaze zajistit průchodnost extrémním terénem je Hilux v současnosti jedním z mála vozů, který zůstává věrný rámové konstrukci, lépe snášející torzní síly při vyšší dlouhodobé odolnosti.

Ke zlepšení pohodlí a jízdního chování nové Toyoty Hilux přispěly úpravy systému zavěšení kol a servořízení. Podvozek těží z nového odladění předních i zadních tlumičů, vylepšené konstrukce listových pružin a nových pouzder ve prospěch hladší jízdy s lepším potlačováním rázů na nerovnostech.

I tak bezkonkurenční schopnosti Toyoty Hilux v terénu byly ještě vylepšeny novým elektronickým řešením, které simuluje funkci mechanického samosvorného diferenciálu (u provedení 2WD); snížením volnoběžných otáček motoru z 850 na 680 ot/min a odladěním odezvy akcelerátoru ve prospěch lepší kontroly řidiče; modernizovaným stabilizačním systémem VSC; a novou funkcí zobrazování úhlu natočení kol.

Stupeň výbavy Invincible

Stupeň výbavy Invincible, představující vrchol nové modelové řady Hilux a nabízený pro karosářské provedení Double Cab, byl speciálně připraven pro zájemce o vůz k univerzálnímu nebo volnočasovému využití, žádající praktičnost a všestranné schopnosti pick-upu v kombinaci s dobrodružnějším a rafinovanějším stylem i nejvyšší úrovní výbavy.

Ze stylistických prvků exteriéru, dostupných výhradně pro variantu Invincible, jmenujme specifickou mřížku chladiče i nárazník, ochranný kryt nárazníku, lemy blatníků, kliky dveří a design kol i výklopné zádě.

V interiéru pak provedení Invincible staví na stupni výbavy Executive, který rozšiřuje o exkluzivní panel sdružených přístrojů, dekorativní obklady v černém metalickém a černém chromovém provedení, či dokonce klíč systému Smart Entry v provedení určeném pouze pro tento stupeň výbavy. Atraktivitu kabiny karosářského provedení Double Cab zvyšuje čiré modré osvětlení ve výplních předních i zadních dveří nebo dvoubarevné čalounění sedadel perforovanou kůží.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč

Peugeot 208

Rok výroby 2022

340 000 Kč

Honda Civic

Rok výroby 2024

777 000 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč