Seat modernizoval Leon a nadělil mu nové motory, základ je 1.5 TSI

Leon byl navržen a vyvinut v Barceloně, kde bude v hlavním výrobním závodě Martorell také vyráběn od května 2024.
Leon absolvoval technickou a technologickou modernizaci. Do nabídky byly zařazeny nové pohony – včetně nového motoru 1.5 TSI a nové generace plug-in hybridního pohonu eHybrid. Interiér obou karosářských verzí, 5dveřového hatchbacku a rodinného kombi Sportstourer, se nese v duchu vylepšené modernizace.
Zákazníci mají široký výběr pohonů založených na čtyřech různých technologiích: TSI (zážehové motory), eTSI (mild hybridní jednotky), TDI (vznětové motory) a eHybrid (plug-in hybridní jednotky). Celkem je k dispozici sedm různých variant pohonu s nejvyšším výkonem od 85 kW do 150 kW.
Seat Leon se nyní dodává výhradně se čtyřválcovými motory, a to buď 1.5 TSI (zážehový motor, mild hybridní jednotka a plug-in hybridní systém), nebo 2.0 TDI (vznětový motor).
Základní jednotkou je nový motor 1.5 TSI (dosud: 1.0 TSI), který poskytuje nejvyšší výkon 85 kW (+4 kW) a maximální točivý moment 220 N.m (+20 N.m) a dodává se ve spojení s 6stupňovou mechanickou převodovkou. Emise CO2 jsou 120–132 g/km a spotřeba paliva podle oficiálního zkušebního cyklu WLTP 5,3–5,8 litru na 100 kilometrů.
Seat Leon je nabízen rovněž se dvěma mild hybridními variantami (eTSI) se zdvihovým objemem 1,5 litru a nejvyšším výkonem 115 kW (85 kW) nebo 150 k (110 kW), dodávanými výhradně v kombinaci se 7stupňovou automatickou převodovkou DSG. Spalovací motor je v tomto případě propojen s 48V mild hybridní technologií. Elektrifikace nejen zvyšuje hospodárnost, ale také komfort.
Nyní je pro Leon k dispozici i nová generace plug-in hybridního pohonu eHybrid, která poskytuje nejvyšší výkon 150 kW a maximální točivý moment 350 N.m. Systém kombinuje zážehový motor TSI 1,5 litru o výkonu 110 kW, elektromotor o výkonu 85 kW a sadu lithium-iontových akumulátorů s využitelnou kapacitou 19,7 kWh. Tato kombinace umožňuje modelu Seat Leon poskytovat potěšení z ekologické jízdy s dojezdem více než 100 km výhradně na elektřinu. Je-li zapotřebí doplnit elektrickou energii do akumulátorové baterie, mohou nyní řidiči nabíjet na stejnosměrných rychlonabíječkách výkonem až 50 kW nebo střídavým proudem z domácí nástěnné nabíječky výkonem až 11 kW.
Leon obdržel technologická vylepšení také v oblasti vnější výbavy. Poprvé budou pro tento hatchback značky Seat k dispozici nové světlomety Matrix LED dodávané na přání.
V interiéru modelu Seat Leon se digitalizace zaměřuje na nové a vylepšené uživatelské rozhraní v podobě digitálního panelu sdružených přístrojů Digital Cockpit (10,25" displej) před volantem a většího, 10,4" displeje sériově dodávaného informačního a zábavního systému (dosud: 8,25") nebo 12,9" displeje na přání dodávaného informačního a zábavního systému. Oba displeje mají posuvný ovladač osvětlený v retro stylu. A pokud je nutné nabít chytrá přenosná zařízení, SEAT Leon nyní nabízí funkci rychlého bezdrátového nabíjení s výkonem až 15 W díky technologii chlazení.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Seat Leon 2,0 TDI 135 kW FR DSG Záruka a

Seat Leon 1.6TDI*STYLE*81kW*DPH*1.MAJ*
