Značka MG uvádí na trh model HS, velikostí zapadne mezi Karoq a Kodiaq
Již přes půl roku jsou v prodeji dva modely automobilky MG. Teď přichází do prodeje třetí, benzínové SUV HS, které vychází z plug-in hybridního modelu EHS. Dovozce si za něj říká 663.940 Kč, přičemž ho pohání přeplňovaná patnáctistovka.
„Po šesti měsících od úspěšného vstupu na český a slovenský trh chceme našim zákazníkům představit v pořadí třetí model MG v podobě benzínového SUV HS. Jedná se o prostorné SUV střední kategorie, které vychází z plug-in hybridního modelu EHS, s čistě benzínovým pohonem. Na tento model jsme se velice těšili, protože věříme, že díky skvělému poměru cena / výkon se bude do budoucna jednat o jeden z pilířů prodejů v našem regionu. Ideálně tak doplníme naše existující modely ZS a EHS.“, říká Kamil Šilhavý, generální ředitel MG Motor pro ČR a SR.
Nové HS hned na první pohled zaujme svým atraktivním designem jasně ukazujícím na jeho SUV schopnosti. Při vývoji byla věnována značná pozornost kvalitě a výběru špičkových materiálů palubní desky i celého komfortního interiéru. Centrální dotyková obrazovka infotainmentu se chlubí úhlopříčkou 10,1 palců. Z výběru bezpečnostních technologií stojí za zmínku MG Pilot, který zastřešuje hned několik důležitých asistenčních systémů najednou, kdy například k detekování prostoru před vozem využívá kombinace kamery a radaru. K pohonu MG HS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TGI s výkonem 119 kW / 162 koní. Model je k dispozici s šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. MG HS také nabízí luxusní červený interiér, který je možné mít jako Paket Style v rámci příplatkové výbavy na přání.
„Pro rok 2023 máme smělé cíle. Kromě uvedení dalších modelů – elektrických MG4 a MG5 ještě v prvním pololetí tohoto roku chceme výrazně rozšířit dealerskou síť v obou zemích, a to až o 50%. Také díky této expanzi chceme dosáhnout prodeje až 3 000 vozů.“, doplňuje Vladimír Hejna, obchodní ředitel M Motors CZ.
MG se velmi dobře prodává na cca deseti trzích západní Evropy s tržním podílem kolem dvou procent, což je skvělý výsledek a náročnost evropských zákazníků je nezpochybnitelná. Co se týká kvality, MG se směle vyrovná tradičním evropským i japonským značkám.