Hyundai dosáhl špičkových výsledků | Autanet.cz

Hyundai dosáhl špičkových výsledků

04. 08. 2007
Sdílet článek

V průzkumech zákaznické spokojenosti za rok 2007 Customer Satisfaction Surveys dosáhla značka Hyundai špičkových výsledků.

V posledních letech si společnost Hyundai Motor Company vybudovala reputaci výrobce kvalitních aut. Nepřekvapí proto, že šestý největší světový výrobce automobilů obsadil za rok 2007 přední místa hned v několika z nejprestižnějších průzkumů zákaznické spokojenosti.


Hyundai dosáhl pro rok 2007 prvních míst ve třech kategoriích v průzkumu Strategic Vision: Total Quality Index (TQI, Celkový index kvality), který zkoumá celkovou spokojenost s vozidlem mezi novými majiteli aut. Vůz Entourage, který se v Evropě neprodává, zvítězil v kategorii minivanů, Hyundai Grandeur vede třídu velkých aut a Santa Fe je na špici v kategorii menších SUV.

Spolu s SUV Tucson v kategorii C obdržela vozidla Grandeur a Santa Fe další ocenění v anketě Auto Pacific, kde získala ve svých kategoriích Cenu za spokojenost s vozidlem. Při opětovném vítězství, ve své třídě velkých aut, byl majiteli vozu Grandeur vysoce oceňován pro svůj výkon a akceleraci, inovační technologie a celkovou hodnotu. Tucson byl oceněn jako velmi úspěšný kompaktní SUV s motorem V6, který je v této třídě vzácností, a s velmi solidním balíčkem záruk. Santa Fe se umístilo nejvýše v kategorii „Špičkové středně velké SUV“, kde si srdce majitelů získal pohodlný a komfortní interiér a celková hodnota vozidla.

Santa Fe se umístilo na prvním místě i v letošním britském průzkumu zákaznické spokojenosti renomované skupiny JD Power, kde získalo nejlepší známky za mechanickou spolehlivost a celkové třetí místo v kategorii vozů s pohonem všech čtyř kol. V těchto přehledech se umístil i Hyundai Getz, který jako jediný ve své kategorii získal nejvyšší bodové ohodnocení za mechanickou spolehlivost a velmi dobré hodnocení mu přinesla i nadprůměrná kvalita zpracování exteriéru a interiéru.

Hyundai Matrix, který získal v britském průzkumu JD Power 3. místo v kategorii víceúčelových vozidel (MPV), byl oceněn za komfort a kvalitu, servisní zajištění a celkově příznivé náklady. Obdobně jako v minulosti získal Hyundai výborná hodnocení i v průzkumu americké skupiny JD Power pro rok 2007. Mezi třemi nejlepšími ve svých kategoriích se umístily tři modely značky Hyundai: Tucson, Accent a Elantra.

Povzbuzen těmito vynikajícími výsledky se Hyundai těší na uvedení svého nejnovějšího modelu Hyundai i30 ze segmentu C, které vstoupí do evropských autosalónů v průběhu několika týdnů. Na český trh bude uveden již 24. července. Tento model, jehož cílem je ještě více posílit image značky Hyundai v Evropě, budeme v budoucnu zcela jistě vídat na předních místech průzkumů zákaznické spokojenosti.

 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

748 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 249 900 Kč

Volkswagen Golf Sportsvan

Rok výroby 2015

255 500 Kč