Hyundai dosáhl špičkových výsledků
V průzkumech zákaznické spokojenosti za rok 2007 Customer Satisfaction Surveys dosáhla značka Hyundai špičkových výsledků.
V posledních letech si společnost Hyundai Motor Company vybudovala reputaci výrobce kvalitních aut. Nepřekvapí proto, že šestý největší světový výrobce automobilů obsadil za rok 2007 přední místa hned v několika z nejprestižnějších průzkumů zákaznické spokojenosti.
Hyundai dosáhl pro rok 2007 prvních míst ve třech kategoriích v průzkumu Strategic Vision: Total Quality Index (TQI, Celkový index kvality), který zkoumá celkovou spokojenost s vozidlem mezi novými majiteli aut. Vůz Entourage, který se v Evropě neprodává, zvítězil v kategorii minivanů, Hyundai Grandeur vede třídu velkých aut a Santa Fe je na špici v kategorii menších SUV.
Spolu s SUV Tucson v kategorii C obdržela vozidla Grandeur a Santa Fe další ocenění v anketě Auto Pacific, kde získala ve svých kategoriích Cenu za spokojenost s vozidlem. Při opětovném vítězství, ve své třídě velkých aut, byl majiteli vozu Grandeur vysoce oceňován pro svůj výkon a akceleraci, inovační technologie a celkovou hodnotu. Tucson byl oceněn jako velmi úspěšný kompaktní SUV s motorem V6, který je v této třídě vzácností, a s velmi solidním balíčkem záruk. Santa Fe se umístilo nejvýše v kategorii „Špičkové středně velké SUV“, kde si srdce majitelů získal pohodlný a komfortní interiér a celková hodnota vozidla.
Santa Fe se umístilo na prvním místě i v letošním britském průzkumu zákaznické spokojenosti renomované skupiny JD Power, kde získalo nejlepší známky za mechanickou spolehlivost a celkové třetí místo v kategorii vozů s pohonem všech čtyř kol. V těchto přehledech se umístil i Hyundai Getz, který jako jediný ve své kategorii získal nejvyšší bodové ohodnocení za mechanickou spolehlivost a velmi dobré hodnocení mu přinesla i nadprůměrná kvalita zpracování exteriéru a interiéru.
Hyundai Matrix, který získal v britském průzkumu JD Power 3. místo v kategorii víceúčelových vozidel (MPV), byl oceněn za komfort a kvalitu, servisní zajištění a celkově příznivé náklady. Obdobně jako v minulosti získal Hyundai výborná hodnocení i v průzkumu americké skupiny JD Power pro rok 2007. Mezi třemi nejlepšími ve svých kategoriích se umístily tři modely značky Hyundai: Tucson, Accent a Elantra.
Povzbuzen těmito vynikajícími výsledky se Hyundai těší na uvedení svého nejnovějšího modelu Hyundai i30 ze segmentu C, které vstoupí do evropských autosalónů v průběhu několika týdnů. Na český trh bude uveden již 24. července. Tento model, jehož cílem je ještě více posílit image značky Hyundai v Evropě, budeme v budoucnu zcela jistě vídat na předních místech průzkumů zákaznické spokojenosti.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai I30 1,5i 70 kW MT FAMILY FL
Hyundai I30 1.4 T-GDi Fastback Style, ČR
Hyundai i20 FL 1,0TGDI Family
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Který elektromobil v reálu nejrychleji dobíjí? Známe vítěze
Odpověď na rychlost dobíjení přinesl žebříček P3 Charging Index, který reálné zkoušce podrobil na 22 elektromobilů ...
Pohon všech kol se vrací do Škody Octavie. Nově v nabídce také akční verze
Modernizovaná Škoda Octavia se začíná prodávat i s pohonem všech kol, exkluzivně s motorem 2,0 TSI/150 kW a sedmistupňov ...
Nový Citroën C3 láka na projev létajícího koberce a hodně příjemnou cenu
Francouzská novinku můžete mít s benzínovým motorem už za 370.000 Kč, v čistě elektrické verzi za 589.000 Kč ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Škoda Octavia
Rok výroby 2021
Ford Mondeo
Rok výroby 2020
BMW X5
Rok výroby 2018
Volkswagen Golf Sportsvan
Rok výroby 2015