Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané
Jedná se o více než tisíc vozů a týmových autobusů určených k dopravě týmů a VIP návštěvníků
- Tisíc vozů Hyundai pro hráče, trenéry a činovníky
- Spolupráce s konsorciem autobusových dopravců
- Dlouhodobé partnerství s FIFA až do roku 2014
Hyundai Motor Company již oficiálně zahájila své sponzorské aktivity spojené s letošním mistrovstvím světa v kopané. Tyto aktivity spočívají v poskytnutí přibližně tisíce vozidel a množství autobusů pro Organizační výbor FIFA (OC).
Při předávání symbolického stříbrného klíče předsedovi organizačního výboru Franzi Beckenbaueru řekl výkonný vicepresident firmy Hyundai Motor, pan Su-Kil Lee, že společnost se již těšila na zahájení svého hlavního sponzoringového programu:
“Hyundai se již nějaký čas těší na tuto chvíli. Společnost už zahájila celosvětové marketingové akce, ale přeprava VIP návštěvníků tvoří jádro našeho současného sponzoringu. Je to platforma pro seznámení milionů diváků s našimi výrobky. Jsme potěšeni tím, že můžeme přepravovat všechny, kdo se nějak zasloužili o to, že toto mistrovství bude nezapomenutelné, zvláště hráče a činovníky FIFA.”
Sponzoring se nezaměřuje jen na dodávku celé VIP flotily vozů, která se skládá z modelů Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe a H-1. Hyundai také poskytne technickou podporu během celého šampionátu. Korejská automobilka bude také sponzorovat autobusy a to včetně těch, které budou použity pro přepravu všech 32 týmů. Za tímto účelem podepsala firma Hyundai smlouvu s firmou Buskon 2006 GmbH, což je konsorcium tří německých autobusových přepravců. Konsorcium dodá přibližně 2 700 jednotkových dní autobusů různých značek. Týmové autobusy budou označeny logy FIFA a Hyundai. Označení autobusů bylo navrženo organizačním výborem mistrovství světa.
Hyundai sponzoruje mistrovství světa v kopané již od roku 1999 a v roce 2002 sponzorovala firma první velkou fotbalovou akci pořádanou v Asii, mistrovství světa v kopané konané v Koreji a Japonsku. Celá akce stejně jako doprovodné akce zaměřené na zákazníky byly velice úspěšné a pomohly firmě Hyundai dostat se do srdcí milionů fotbalových fanoušků.
Společnost Hyundai, která již podepsala s organizací FIFA smlouvu o sponzoringu, která zahrnuje mistrovství světa konaná v letech 2010 a 2014, hodlá dále budovat své spojení s fotbalovými fanoušky i během letošního mistrovství světa. Hyundai poskytne svým zákazníkům velké množství vstupenek a stane se také jedním ze čtyř hlavních partnerů akcí pořádaných organizací FIFA pro fanoušky, jako jsou veřejné přímé přenosy a zábava pro fandy kteří nesehnali lístky přímo na stadion.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai I30 1,6 GDI 1.MAJ,TRIKOLOR,72TKM
Hyundai H 1 2.5 100 Kw 6.míst
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi/110kW Smart 4x4
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Pohon všech kol se vrací do Škody Octavie. Nově v nabídce také akční verze
Modernizovaná Škoda Octavia se začíná prodávat i s pohonem všech kol, exkluzivně s motorem 2,0 TSI/150 kW a sedmistupňov ...
Nový Citroën C3 láka na projev létajícího koberce a hodně příjemnou cenu
Francouzská novinku můžete mít s benzínovým motorem už za 370.000 Kč, v čistě elektrické verzi za 589.000 Kč ...
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu
Lednová sněhová nadílka nejlépe prověřila Swift s pohonem všech kol, bezpečně zdolalo horské silnice i závěje ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Audi A6
Rok výroby 2017
Ford Mondeo
Rok výroby 2020
BMW Řada 2
Rok výroby 2020
Toyota Auris
Rok výroby 2019