Neúnavný Sébastien Loeb | Autanet.cz

Neúnavný Sébastien Loeb

19. 08. 2008
Sdílet článek

Sébastien Loeb se v roce 2008 v doprovodu svého věrného přítele a navigátora Daniela Eleny po patnáct víkendů účastní za volantem svého vozu Citroën C4 WRC mistrovství světa v rallye. Jeho mimořádné výsledky svědčí nejen o jeho výjimečném talentu, ale i o soudržnosti, profesionalitě a atmosféře, jež vládnou v divizi Citroën Sport.

I přes velice nabitý program, v rámci kterého cestuje po celém světě a obhajuje svůj titul mistra světa v rallye a zajišťuje nekonečné testovací jízdy, aby byla C4 stále lepší na všech typech povrchů, má ještě čas věnovat se rodině a koníčkům!

Sotva se vrátil z Finska, kde prokázal všechny stránky svého talentu, které mu vynesly senzační vítězství proti celé armádě severských pilotů rozhodnutých zabránit „cizinci“ vyhrát, strávil pár dní zaslouženého odpočinku ve Švýcarsku, aby v těchto dnech již obhajoval titul v Německé rallye.
Během nedávné zastávky ve společnosti Citroën (Suisse) S.A. převzal svůj nový vůz C5 Tourer V6 Hdi FAP.

Sébastien Loeb si tento model vybral, protože: „Esteticky se mi moc líbí a zapadá dobře do stylu ostatních vozů modelové řady“. Když se pohodlně usadil na sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, okamžitě našel polohu, která dokonale vyhovuje jeho postavě, což okomentoval: „Sedadla zajišťují dobré držení těla a interiér celý v kůži je nesmírně elegantní. Originální je rovnováha mezi klasickými budíky s ručičkami a digitálním zobrazováním údajů na palubní desce.“ Pokud jde o motor, dodal: Tento motor dobře znám, protože jsem měl stejný v C6. U tohoto šestiválce HDi s 280 koňmi se mi líbí jeho jemnost a to, jak je tichý. Nespornou výhodou je jeho neuvěřitelně nízká spotřeba a díky filtru pevných částic nižší emise“.

Sébastien Loeb sice na uzavřených okruzích dosahuje rychlostí, které jsou pro běžné smrtelníky závratné, ale pro vlastní potřeby si vybral vůz, který dokonale vyhovuje potřebám otce od rodiny a řidiče ohleduplného k životnímu prostředí.


 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč