Nová manuálně řízená šestistupňová převodovka ve vozidle HDi 110 FAP
Od června 2006 bude model C4 v některých zemích nabízen s novou šestistupňovou manuální převodovkou, označovanou BMP6. Tato převodovka je montována s naftovým motorem HDi 110 FAP a poskytuje v této kategorii vozidel výjimečně vysoký jízdní komfort, spojený s nízkou spotřebou paliva.
Spojení této převodovky s vozidlem Citroën C4 posiluje novátorský aspekt verzí hatchback a kupé, které se rychle dokázaly prosadit na trhu ve střední oblasti modelové řady svou nabídkou inovativních prvků bezpečnostní výbavy a výbavy pro praktické použití a pohodlí ve vozidle. Od zahájení prodeje v říjnu 2004 bylo ve světě prodáno více než 350 000 vozidel typu C4.
Šestistupňová manuální řízená převodovka poskytuje řidiči vozu C4 zcela nové potěšení z jízdy, a to díky různým způsobům řazení převodových stupňů (páčky pod volantem, sekvenční řadicí páka nebo automatizovaný režim) a díky odstranění spojkového pedálu.
Vyznačuje se principem automatizace řazení převodových stupňů a ovládání spojky a zajišťuje snížení spotřeby paliva přibližně o 3 až 5 procent vzhledem k mechanické převodovce. Přítomnost šestého převodového stupně posiluje její úsporný charakter.
Vůz C4 HDi 110 FAP BMP6, vybavený zvláště ekonomickým motorem, tak vykazuje spotřebu paliva 4,5 l/100 km v kombinovaném cyklu a emise CO2 120 g/ km.
Šestistupňová manuální řízená převodovka se velmi příjemně ovládá a dokonale vyhovuje požadavkům řidiče. Její elektrohydraulické řízení umožňuje plynulé a pružné řazení převodových stupňů a zároveň zajišťuje velmi rychlé provedení jednotlivých povelů, což optimalizuje jízdní pohodlí.
Tato nová převodovka se průběžně přizpůsobuje jízdnímu stylu řidiče a posiluje jeho pocity z jízdy v režimu Sport, který dává přednost rychlosti řazení. Rovněž mu poskytuje klid a jízdní pohodlí díky systému pomoci pro rozjezd ve svahu a snadnému ovládání akcelerátoru při manévrování s vozidlem, zejména při couvání.
Šestistupňová manuální řízená převodovka představuje skutečnou alternativu ke klasickým mechanickým a automatickým převodovkám vzhledem k potěšení z jízdy, které poskytuje, úsporám paliva a atraktivní ceně.
Tato nová převodovka obohacuje nabídku manuálních řízených převodovek, které již jsou k dispozici v modelové řadě Citroën a jsou nabízeny s benzinovými i naftovými motory u vozidel typů C1, C2, C3 a C3 Pluriel. Již 130 000 těchto kompaktních vozidel s pětistupňovou manuální řízenou převodovkou SensoDrive bylo prodáno od jejího uvedení na trh v roce 2002.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelCitroën C3 1,0
Citroën Jumper 2,0 HDi,původČR,1maj.,7míst
Citroën Jumpy L3 2.0 BlueHDi 145 MAN6
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Pohon všech kol se vrací do Škody Octavie. Nově v nabídce také akční verze
Modernizovaná Škoda Octavia se začíná prodávat i s pohonem všech kol, exkluzivně s motorem 2,0 TSI/150 kW a sedmistupňov ...
Nový Citroën C3 láka na projev létajícího koberce a hodně příjemnou cenu
Francouzská novinku můžete mít s benzínovým motorem už za 370.000 Kč, v čistě elektrické verzi za 589.000 Kč ...
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu
Lednová sněhová nadílka nejlépe prověřila Swift s pohonem všech kol, bezpečně zdolalo horské silnice i závěje ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Škoda Octavia
Rok výroby 2021
BMW X5
Rok výroby 2018
Volkswagen Golf Sportsvan
Rok výroby 2015
Toyota Auris
Rok výroby 2019