Nový Peugeot BIPPER | Autanet.cz

Nový Peugeot BIPPER

06. 10. 2007
Sdílet článek

Koncerny PSA Peugeot Citroën a Fiat Group společně vyvinuly generaci nových malých užitkových vozů.

Zástupci představenstva PSA Peugeot Citroën, Koç Holding & Tofas a Tofas slavnostně zahájili v továrně Tofas ve městě Bursa v Turecku provoz výrobní linky určené k produkci nového typu užitkového vozu. Malé užitkové vozy ve spolupráci koncernů PSA Peugeot Citroën a Fiat Group budou prodávány pod názvy Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO a Citroën NEMO. Na českém trhu se Peugeot BIPPER představí na začátku roku 2008.


Tyto nové užitkové vozy společně vyvinuly společnosti Fiat, PSA Peugeot Citroën a Tofas. Výroba byla svěřena společnosti Tofas. Svou kompaktností, užitkovostí a stylem představují zcela novou nabídku na trhu s dodávkami.
 
Tyto kompaktní dodávky s omezenými vnějšími rozměry, kdy délka je pouhých 386 cm, překvapí optimalizovaným vnitřními rozměry. Nabízejí nákladový objem 2,5 m3, který lze zvýšit na 2,8 m3 a užitečná délka může po sklopení sedadla spolujezdce dosáhnout 250 cm.
 
Tyto funkční vozy mají velký nákladový prostor, jenž je snadno dosažitelný díky zadním dvoukřídlovým dveřím a bočním posuvným dveřím velkých rozměrů a nákladovým prahem s optimální výškou.
Moderní prostorná a světlá kabina je praktická, funkční, poskytuje výbornou ergonomii, pohodu a komfort, potřebnou pro intenzivní profesionální využití. Komfortní příslušenství jako je posilovač řízení a bezpečnostní výbava jako je ABS nebo airbag řidiče jsou do vozu montovány sériově. K dispozici je mnoho dalších prvků výbavy z vyšších segmentů, jako je například parkovací asistent, oddělené uzamykání kabiny, nákladový prostor…
 
K výhodným provozním nákladům přispívají vyzkoušené benzínové i dieselové motory s nízkou spotřebou paliva, jež jsou šetrné k životnímu prostředí (119 g CO2/km u dieselových motorů).
Prodej těchto vozů pod názvy Fiat FIORINO, Citroën NEMO a Peugeot BIPPER začne na konci roku 2007.
Tato nová řada užitkových vozů si vyžádala celkovou investici 380 milionů eur, u čehož 190 milionů šlo na vědu a výzkum. Výrobu zajišťuje Tofas v továrně v tureckém Burse, která má průmyslovou kapacitu 158 000 vozů ročně. Továrnu Tofas, která je největším výrobcem automobilů v Turecku, vlastní napůl skupiny Fiat a Koç.
S těmito novými dodávkami prohlubují společnosti Fiat a PSA Peugeot Citroën nejen svou dávnou spolupráci, ale současně rozumně doplňují svou nabídku užitkových vozů. Vůz je uváděn na trh jen několik měsíců poté, co byla obnovena jejich modelová řada velkých dodávek (Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer) a kompaktních furgonů (Fiat Scudo, Citroën Jumpy, Peugeot Expert), jež byly obnoveny společně.

 

Zdroj: www.peugeot.cz


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: peugeot.cz

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Hyundai Tucson

Rok výroby 2019

432 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

748 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 249 900 Kč