PSA Peugeot Citroën: Investice do dalšího rychlého rozvoje v Číně | Autanet.cz

PSA Peugeot Citroën: Investice do dalšího rychlého rozvoje v Číně

04. 04. 2006
Sdílet článek

PSA Peugeot Citroën a Dongfeng Motor Group představily pro svou společnou filiálku Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) plán nových investic, který má prohloubit a urychlit jejich rozvoj v Číně.

Po zdvojnásobení výrobní kapacity společné továrny ve Wuhanu, která nyní může v roce 2008 vyrábět až 300 000 nových vozů ročně, padlo 1.dubna 2006 rozhodnutí o výstavbě nového výrobního centra. Jeho přesné umístění je předmětem hledání a jednání pro další měsíce.


Souběžně s touto aktivitou předpokládá DPCA také posílení svého výrobního plánu v této zemi o další platformu skupiny. Tento proces začal v polovině roku 2004 s využíváním koncernových platforem 1 a 2, ještě do konce desetiletí má být i v Číně využívána platforma číslo 3 pro vozy vyšší střední třídy.

Výrobní základna v Číně tudíž bude disponovat komplexní nabídkou modelů od kompaktních vozů až po velké hatchbacky a sedany. V období 2006 až 2009 tak ve Wuhanu budou vyrábět celkem 9 modelů, včetně 3 nových.

Po uvedení Peugeotu 307 na platformě č.2 v červenci 2004, Peugeotu 206 na platformě č.1 v březnu 2006, rozšíří nabídku ještě letos dva nové modely značky Citroën. Ten první, Citroën C-Triomphe na platformě č.2, se veřejnosti představil už v únoru, druhý citroën se představí do konce roku. Současná nabídka z Wuhanu aktuálně zahrnuje 8 modelů.

Velkorysý projekt vychází z příznivého vývoje na čínském trhu a kapacity DPCA, opírá se o očekávání a potřeby čínských zákazníků, ale také o schopnosti a potenciál 650 inženýrů a odborníků ze závodu.

Čínský automobilový trh v roce 205 zaznamenal nárůst o 24 %, přičemž prodeje DPCA vzrostly dokonce o 57,7 %, z 89 100 aut na 140 400. V roce 2006 se předpokládá prodej kolem 200 000 nových vozů skupiny. K ještě výraznějšímu posílení přítomnosti PSA na čínském trhu, rozvoji DPCA a značek Peugeot a Citroën vznikla společná filiálka s názvem Peugeot Citroën China Automotive Trade Copany Limited, jejímž stoprocentním vlastníkem je skupina PSA.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

748 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 298 000 Kč